۱۰۲
تعداد بازدید: ۷۲۳۴
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
عالم ربانی، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری خدمت به آستان مقدس حضرت مولی الموالی علی بن موسی الرضا (ع)، جان به جان آفرین تسلیم کرد. رضوان خدا نثار آن مرد خدوم و خستگی ناپذیر باد.

پیام جامعه روحانیت مبارز به مناسبت رحلت حضرت آیت الله واعظ طبسی

و انتصاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثَلُمَ فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء

عالم ربانی، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری خدمت به آستان مقدس حضرت مولی الموالی علی بن موسی الرضا (ع)، جان به جان آفرین تسلیم کرد. رضوان خدا نثار آن مرد خدوم و خستگی ناپذیر باد. جامعه روحانیت مبارز، این ضایعه را به محضر امام عصر (عجّل الله تعالی فرجه)، مقام معظّم رهبری (دامت برکاته)، حوزه‌های علمیه و مردم قدرشناس خراسان و خاندان گرامی ایشان تسلیت می گوید. آن فقید سعید، هم در دوران ستمشاهی از پیشگامان مبارزه در خطّه خراسان بود و هم پس از پیروزی، از تأثیرگذاران و همراهان برجسته امام، انقلاب و رهبری بود. موهبت تولّی آستان مقدس رضوی به حکم حضرت امام خمینی (قدس سرّه)، نعمتی بود که بخوبی حق آن گزارده شد. مدیریت شایسته آستان نورانی حضرت ثامن الحجج (علیه الصلوه و السلام) و خدمت به زایران آن بارگاه و ارادت خالصانه به مقام ولایت، از ویژگی های آشکار ایشان بود. خداوند، آن عزیز را غریق رحمت واسعه خود کند و به بازماندگان و عزادارانش صبر جمیل عطا بفرماید.

همچنین انتصاب شایسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی، عضو فعّال و مؤثر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، به تولیت بلندآستان حضرت شمس الشموس (علیه آلاف التحیه والثناء) را تبریک و تهنیت می گوییم. از درگاه حضرت حق برای آن جناب، خدمت شایسته به آن آستانه و زوّارمکرمش و توفیق در تبلیغ فرهنگ رضوی  را مسألت می کنیم.

جامعه روحانیت مبارز

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.