۱۷۷
تعداد بازدید: ۱۰۱۶۷
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام بر خمینی، سلام بر 15 خرداد و سلام بر شهیدان و پیروان راه خمینی. حماسه خمینی و روزهای بزرگ خدا 15 خرداد، 22 بهمن، 14خرداد نقاط عطف تاریخ این ملت اند. حرکت الهی خمینی که حرکت از ظلمت به نور بود سرنوشت رهائی، شکوفائی و نجات ملت شریف ایران و امت اسلامی را رقم زد. أن أخرج قومک من الظلمات الی نور و ذکرهم بایام الله(ابراهیم-آیه 5)

بسم الله الرحمن الرحیم

و سلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیاً (مریم-آیه15)

 

سلام بر خمینی، سلام بر 15 خرداد و سلام بر شهیدان و پیروان راه خمینی. حماسه خمینی و روزهای بزرگ خدا 15 خرداد، 22 بهمن، 14خرداد نقاط عطف تاریخ این ملت اند. حرکت الهی خمینی که حرکت از ظلمت به نور بود سرنوشت رهائی، شکوفائی و نجات ملت شریف ایران و امت اسلامی را رقم زد. أن أخرج قومک من الظلمات الی نور و ذکرهم بایام الله(ابراهیم-آیه 5).

همو که پیوسته از 15 خرداد، 22 بهمن و روز قدس سخن گفت و آن ها را جاودانه کرد. امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با لیالی قدر و روز قدس راه و کلام خمینی، مشعل فروزان عزت و عظمت این ملت است، چنانچه پیوسته فریاد کشید امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و چنین شد و چنین باد.

پیروان خمینی به همراه خلف صالح او مقام عظمای ولایت و رهبری در برهه ی حساس دیگری از تاریخ خود، با صلابت و استواری، هوشمندی و تدبیر، عزت و اقتدار، آرمان او را پاس می دارند و با الهام از او به آینده ی خود که راه حق و عدالت است سخت امیدوارند.   الیس الصبح بقریب و ماالنصر إلا من عندالله العزیز الحکیم

جامعه روحانیت مبارز به همراه ملت بزرگ، مؤمن، انقلابی، صبور و قهرمان ایران در مراسم یوم الله چهاردهم خردادماه، سالگشت رحلت آن مقتدای همیشه شاهد، حضوری چشمگیر خواهد داشت و فریاد مرگ بر ستمگران، مستکبرین و نظام سلطه و صهیونیزم را سر می دهد و دعای خالصانه خود را از حضرت أحدیت مسئلت می دارد.

اللهم إنا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بها الإسلام و أهله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جامعه روحانیت مبارز

11/3/97

 

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.