۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۶۴
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام محترم جامعه روحانیت مبارز
قائم‌مقام محترم جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هر حرکتی را که در جهت وحدت و انسجام اصولگرایان انجام می‌شود تایید می‌کند و سیاست ما برقرار کردن وحدت حداکثری است. حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت‌های جامعه روحانیت برای هماهنگی جریان اصولگرایی اظهار داشت: همه تلاش جامعه روحانیت بر این است که اصولگرایان را به وحدت و همگرایی قابل قبولی برساند.
قائم‌مقام  محترم جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هر حرکتی را که در جهت وحدت و انسجام اصولگرایان انجام می‌شود تایید می‌کند و سیاست ما برقرار کردن وحدت حداکثری است.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت‌های جامعه روحانیت برای هماهنگی جریان اصولگرایی اظهار داشت: همه تلاش جامعه روحانیت بر این است که اصولگرایان را به وحدت و همگرایی قابل قبولی برساند.

تقوی با تاکید براینکه جامعه روحانیت با هدف انسجام بین جبهه اصولگرایی حرکت می‌کند، افزود: این تشکل روحانی سعی دارد جلوی تفرقه و جدایی را بگیرد و تاکنون نیز این توفیقات را داشته است.

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حرکت فعلی جامعه روحانیت را احزاب اصولگرا و چهره‌های برجسته اصولگرایان قبول دارند و آنها نیز در این راستا کمک می‌کنند تا به یک نقطه‌نظر مشترک برسیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان درباره برگزاری جلسات این شورا گفت: جلسات ما انتخاباتی نیست و ما صرفا در جهت وفاق اصولگرایان کار می‌کنیم.