۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۹۱
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام محترم جامعه روحانیت مبارز
قائم‌مقام محترم جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هر حرکتی را که در جهت وحدت و انسجام اصولگرایان انجام می‌شود تایید می‌کند و سیاست ما برقرار کردن وحدت حداکثری است. حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت‌های جامعه روحانیت برای هماهنگی جریان اصولگرایی اظهار داشت: همه تلاش جامعه روحانیت بر این است که اصولگرایان را به وحدت و همگرایی قابل قبولی برساند.
قائم‌مقام  محترم جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هر حرکتی را که در جهت وحدت و انسجام اصولگرایان انجام می‌شود تایید می‌کند و سیاست ما برقرار کردن وحدت حداکثری است.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت‌های جامعه روحانیت برای هماهنگی جریان اصولگرایی اظهار داشت: همه تلاش جامعه روحانیت بر این است که اصولگرایان را به وحدت و همگرایی قابل قبولی برساند.

تقوی با تاکید براینکه جامعه روحانیت با هدف انسجام بین جبهه اصولگرایی حرکت می‌کند، افزود: این تشکل روحانی سعی دارد جلوی تفرقه و جدایی را بگیرد و تاکنون نیز این توفیقات را داشته است.

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حرکت فعلی جامعه روحانیت را احزاب اصولگرا و چهره‌های برجسته اصولگرایان قبول دارند و آنها نیز در این راستا کمک می‌کنند تا به یک نقطه‌نظر مشترک برسیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان درباره برگزاری جلسات این شورا گفت: جلسات ما انتخاباتی نیست و ما صرفا در جهت وفاق اصولگرایان کار می‌کنیم.

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.