۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۵۷۹
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک‌ عضو محترم جامعه روحانیت مبارز
عضو محترم جامعه روحانیت مبارز: نامه‌ای که رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث برجام به رئیس جمهور نوشتند فصل‌‌الخطاب و در دفاع از عزت و شرافت جمهوری اسلامی ایران است حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک‌ در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور هزاران نفر از عزاداران حسینی در مسجد امام اصفهان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اساس درس‌ها و عبرت‌های عاشورا مذاکره با آمریکا یعنی شیطان بزرگ را ممنوع اعلام می‌کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نامه‌ای که رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث برجام به رئیس جمهور نوشتند فصل‌‌الخطاب و در دفاع از عزت و شرافت جمهوری اسلامی ایران است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک‌ در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور هزاران نفر از عزاداران حسینی در مسجد امام اصفهان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اساس درس‌ها و عبرت‌های عاشورا مذاکره با آمریکا یعنی شیطان بزرگ را ممنوع اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه صراحت و قدرت رهبر معظم انقلاب در اعلام ممنوعیت مذاکره با آمریکا برگرفته از نهضت سرخ حسینی است گفت: هرگونه مذاکره و پیمان بستن با ظالم بر اساس نهضت الهام‌بخش حسینی و مکتب عاشورا ممنوع است و نثار جان در این راه ارزشمند است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: امروز قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ایران بر دوست و دشمن ثابت شده است، راهی که انقلاب اسلامی در پیش روی خود دارد راه پیشرفت و موفقیت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک امانت الهی در دست ماست که ما باید با بصیرت و ‌آگاهی و پشتیبانی از ولایت فقیه پرچم این امانت را به دست حضرت ولی‌عصر (عج) برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز متاسفانه برخی از جریانات داخلی و دشمنان خارجی در صدد هستند که مردم ایران را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد و مأیوس کنند در حالی که امت اسلامی باید بر اساس درس‌هایی که از عاشورا می‌گیرند از ولایت، امامت، دین و اسلام ناب دفاع کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که امام محمدباقر(ع) می‌فرمایند که همه واجبات و معروفات در دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر متجلی شده است.

وی ابراز کرد: هدف امام حسین (ع) و فریضه مهم اجتماعی امر به معروف امروز با همت انقلابیون و از طریق کمیسیون فرهنگی مجلس به قانون تبدیل شده است و دولتمردان نمی‌توانند مانع از اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر در کشور شوند.

وی یادآور شد: امروز دولتمردان وظیفه دارند که از رخنه‌های دشمن به کشور ممانعت کنند گرچه ماهیت برجام بستر نفوذ را برای بیگانگان آماده کرده است ولی باید با قوت و وحدت در راستای ایستادگی برابر نفوذ دشمن گام برداشت.

گفتنی است پیش از برگزاری نماز جمعه این هفته اصفهان هزاران نفر از مشتاقان سید الشهداء (ع) در قالب غافله‌ای تحت عنوان یا نافذ‌البصیرة با حضرت زینب کبری (س) همنوا شدند و شعار هیهات‌منا‌الذلة سر دادند.