۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۶۳
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وی خطاب به همفکران خود در جریان اصولگرا تأکید کرد:نباید دوستان به حاشیه سازی ها توجه کنندو ما انتظار نداشتیم خودی ها برای ما خبرسازی کنند و بگویند آیت الله موحدی کرمانی به مصباحی مقدم در جلسه ای تذکر جدی داده اند در حالی که ما نه جلسه ای داشتیم و نه تذکر جدی به من داده شد .تمام همت بنده در طول یک سال و اندی که از مباحث سیاسی مربوط به اصولگرایی میگذرد این بوده که بروحدت تأکید و آن را تعقیب کنم واز این رو انتظار نداشتم که حرفی زده شود که خلاف واقع است.
ایشان در گفتگو با خبرگزاری جامعه روحانیت مبارز از عملکرد و انتخاب "تیتر"برخی رسانه ها ابراز تأسف کرد
وی نسبت به شیطنت برخی رسانه ها در قبال مواضع اخیر او و همچنین واکنش تعدادی از نیروهای خودی اصولگرا نسبت به اظهاراتش ابراز تأسف کرد و گفت:باید از دو جهت ابراز تأسف کرد:
اول از جهت تیترها یی که انتخاب شدکه گاهی با متن مصاحبه هیچ هم خوانی ندارد. ایشان با ابراز تأسف از برخوردی که رسانه ها و سایت ها و روزنامه ها در پیش گرفتند افزود:این اقدامات باعث نگرانی بعضی از دوستان ماهم شده است .
"به آیت الله موحدی کرمانی گفتم رسانه ها حاشیه سازی کردند"
مصباحی مقدم خاطرنشان کرد :به دنبال این مسائل پیش آمده ، حضرت آیت الله موحدی با بنده تلفنی صحبت کردند و فرمودند نقل قول هایی از جتابعالی در مصاحبه ها مطرح شده است ، قضیه چیست؟بنده هم قضیه را توضیح دادم و عرض کردم که رسانه ها و خبرنگاران حاشیه سازی کرده اند.
وی خطاب به همفکران خود در جریان اصولگرا تأکید کرد:نباید دوستان به حاشیه سازی ها توجه کنندو ما انتظار نداشتیم خودی ها برای ما خبرسازی کنند و بگویند آیت الله موحدی کرمانی به مصباحی مقدم در جلسه ای تذکر جدی داده اند در حالی که ما نه جلسه ای داشتیم و نه تذکر جدی به من داده شد .تمام همت بنده در طول یک  سال و اندی که از مباحث سیاسی مربوط به اصولگرایی میگذرد این بوده که بروحدت تأکید و آن را تعقیب کنم واز این رو انتظار نداشتم که حرفی زده شود که خلاف واقع است.