۵۹
تعداد بازدید: ۵۱۸۴
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
مصباحی مقدم عضو کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری جامعه روحانیت مبارز به یکی دیگر از حاشیه هایی که به نقل از وی در رسانه ها بازتاب پیدا کرد پرداخت و گفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث هایی مطرح میشود و تقریباً می توان گفت یک نوع وفاق در میان اشخاص حاضر در مجمع تشخیص را شاهد هستیم و از جمله مسائلی که مطرح میشود مواضع نزدیک آقایان دکتر حداد عادل و دکتر عارف است.آدم در اینگونه مسائل احساس نزدیکی می کند. ایشان تصریح کردند:حال آنکه آنها در دو جناح متفاوت سیاسی کشور حضوردارند و تفاوت و تمایز بین دیدگاههای این دو نفر مشهود است.
حدادعادل با عارف قرابت سیاسی ندارد

مصباحی مقدم عضو کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری جامعه روحانیت مبارز به یکی دیگر از حاشیه هایی که به نقل از وی در رسانه ها بازتاب پیدا کرد پرداخت و گفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث هایی مطرح میشود و تقریباً می توان گفت یک نوع وفاق در میان اشخاص حاضر در مجمع تشخیص را شاهد هستیم و از جمله مسائلی که مطرح میشود مواضع نزدیک آقایان دکتر حداد عادل و دکتر عارف است.آدم در اینگونه مسائل احساس نزدیکی می کند.
ایشان تصریح کردند:حال آنکه آنها در دو جناح متفاوت سیاسی کشور حضوردارند و تفاوت و تمایز بین دیدگاههای این دو نفر مشهود است.

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.