۶۱
تعداد بازدید: ۵۵۳۹
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴
قربانی در گفتگو با مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نظر ایشان در مورد جایگاه آیت الله مصباح یزدی در جریان اصولگرایی را جویا شد. حجت الاسلام مصباحی مقدم اظهارداشتند:آیت الله مصباح یزدی استاد بنده بودند و بنده افتخار شاگردی ایشان را در دروس معارف قرآن ،فلسفه و بسیاری از دروس دیگر را داشتم و حتی به دعوت ایشان استاد موسسه امام خمینی(ره) طی سالهای متمادی و عضو شورای عالی موسسه امام خمینی (ره) بودم.
مسئول رسانه ای جامعه روحانیت مبارزخبر داد:
"رابطه آقای مصباحی مقدم با آیت الله مصباح یزدی رابطه شاگرد و استاد است"
قربانی در گفتگو با مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نظر ایشان در مورد جایگاه آیت الله مصباح یزدی در جریان اصولگرایی را جویا شد.
حجت الاسلام مصباحی مقدم اظهارداشتند:آیت الله مصباح یزدی استاد بنده بودند و بنده افتخار شاگردی ایشان را در دروس معارف قرآن ،فلسفه و بسیاری از دروس دیگر را داشتم و حتی به دعوت ایشان استاد موسسه امام خمینی(ره) طی سالهای متمادی و عضو شورای عالی موسسه امام خمینی (ره) بودم.
ایشان رابطه خود با آیت الله مصباح یزدی را رابطه شاگرد و استاد عنوان کرد و با بیان این مطلب که "وظیفه خود می دانم که حرمت استاد را حفظ کنم"اظهار داشت:بنده دائماً برای سلامتی ایشان دعا می کنم .
ایشان در پاسخ به این پرسش که از اظهارات اخیر شما سوء استفاده شد وحاشیه هایی ایجاد کرد تصریح کرد:
رقیب دنبال شکاف و اختلاف در جریان اصولگرایی است.اصولگرایان مراقبت کنند.ایشان همچنین اظهار داشتند:حرکت وحدت اصولگرایان مورد حمایت جامعتین و سه فقیه بزرگوار حضرات آیات موحدی کرمانی و یزدی و مصباح یزدی می باشد و اگر هم احیاناً نظری باشد که سه بزرگوار در اینگونه مسائل رهنمودی ارائه بدهند یا با یکدیگر نشستی داشته باشند که به وحدت اصولگرایان کمک کند حتماً دریغ نخواهند کرد.