۶۶
تعداد بازدید: ۶۱۰۰
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیبی پیش از نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی ، عضویت در هیئت علمی دانشگاه، فعالیت در حوزه ها و مجامع مختلف فرهنگی و دانشگاهی و فعالیت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در کارنامه دارد

با حکم آیت الله موحدی کرمانی

حجت‌الاسلام حبیبی مشاور و رئیس حوزه دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در حکمی حجت‌الاسلام حبیبی را به عنوان "مشاور و رئیس حوزه دبیرکل جامعه روحانیت مبارز" منصوب کرد.

در حکم آیت الله موحدی کرمانی آمده است:

"با عنایت به شایستگی ها و تجارب ذی قیمت و سوابق حضورتان در مواقف عدیده خدمت به نظام جمهوری اسلامی شما را به عنوان مشاور و رئیس حوزه دبیرکل جامعه روحانیت مبارز منصوب می کنم. انتظار دارم در کمال جدیت و امانت توانایی خود را در انجام وظایف و مسئولیت های محوله کی طی دستورالعمل جداگانه ای ابلاغ شده بکار گیرید. از خداوند قادر متعال دوام توفیقاتتان را طلب می کنم."

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیبی پیش از نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی ، عضویت در هیئت علمی دانشگاه، فعالیت در حوزه ها و مجامع مختلف فرهنگی و دانشگاهی و فعالیت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در کارنامه دارد.

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.