۸۴
تعداد بازدید: ۷۲۹۶
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
إِن يَنصُرْكُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَكُمْ (سوره آل عمران آیه 160) سپاس و ستایش خداوند قادر سبحان را که دست عنایتش در همه عرصه های خداخواهی و حق طلبی، یاریگر این امت مظلوم و دلاور بوده است. پایمردی جانانه ملت شریف ایران در دوازده سال تحریم ظالمانه اخیر، نشان آرمان طلبی، ظلم ستیزی و مقاومت در راه ارزش هاست. ملت آبدیده در کوره تنگنای اقتصادی و جنگ، یک بار دیگر صلابت خود را در ماجرای هسته ای نیز به دوست و دشمن نشان داد. هماهنگی برکت زا و غرورآفرین سه ضلع مثلث توکل، استواری و هوشمندی، ثمره ای شیرین به بار آورد و دنیا گواه حقانیت ما شد.

بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت آغاز اجرای برجام

بِسمِ اللهِ الرّحمنِ الرّحیم‏ْ

إِن يَنصُرْكُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَكُمْ  (سوره آل عمران آیه 160)

سپاس و ستایش خداوند قادر سبحان را که دست عنایتش در همه عرصه های خداخواهی و حق طلبی، یاریگر این امت مظلوم و دلاور بوده است. پایمردی جانانه ملت شریف ایران در دوازده سال تحریم ظالمانه اخیر، نشان آرمان طلبی، ظلم ستیزی و مقاومت در راه ارزش هاست. ملت آبدیده در کوره تنگنای اقتصادی و جنگ، یک بار دیگر صلابت خود را در ماجرای هسته ای نیز به دوست و دشمن نشان داد. هماهنگی برکت زا و غرورآفرین سه ضلع مثلث توکل، استواری و هوشمندی، ثمره ای شیرین به بار آورد و دنیا گواه حقانیت ما شد. رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب به گروه مدیران هسته ای، پیام اقتدار، عزت و عقلانیت با خود داشت و مهر تآیید ایشان بر محصول نهایی این انسجام میان دولت و ملت، آغازگر فصلی نوین در طی طریق کمال شد.

کدام پیروزی پربها تر از اینکه به یمن ایستادگی ملت، تلاش دولت و خون پاک شهیدان والامقام هسته‌ای، قدرت های جهانی،مؤثرنبودن تهدیدنظامی و تحریم اقتصادی را پذیرفتند. در سایه همین تلاش و صبر بود که نقشه شوم ایران هراسی به شکست انجامید و دنیا حق مسلم ایران برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت شناخت.

   ملت شریف ایران بخوبی آگاه است که رفع تحریم‌ها فقط زمینه ساز بخشی از تغییر مثبت اقتصادی خواهد بود و این نیروی عظیم مردم و نیز مدیریت مقتدرانه و همه جانبه ی دولت در استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی است که چشم انداز آینده را آفتابی تر خواهد کرد. در این مسیر، آنچه تحکیم بخش موقعیت ماست، خوشبین نبودن به دشمن، مطالبه انجام تمامی تعهدات و بیدار بودن در مقابل دسیسه های جبهه استکبار است. دشمن در هر حال دشمن است و همنشینی و گفت و گو با او، به انگیزه دفاع از حق، هرگز به معنای پذیرش و کنارآمدن با او نیست. این تلاش دولت خدوم و ایستادگی صمیمانه ملت بود که ما را پیروز و آبرومند میدان کرد، وگرنه دشمنان نشان داده اند که در بزنگاه ها جز کید و نامردمی چیزی در آستین ندارند.

جامعه روحانیت مبارز ضمن تبریک به ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار از تلاش های مجدانه و هوشمندانه رییس جمهور محترم،  وزیر محترم امور خارجه و دیگر مذاکره کنندگان تشکر و سپاسگزاری می نماید و توفیقات بیشتر آنان را در خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران و امت اسلامی از خداوند منان مسئلت می نماید.

خدایا، تلاش الهی ملت ما را باظهور مولایمان حضرت ولی عصر (علیه السلام) به کمال برسان و این امت آگاه را در تمام عرصه ها بر بدخواهان پیروز بگردان.

                                                    آمین رب العالمین

                                                    جامعه روحانیت مبارز