۹۷
تعداد بازدید: ۶۸۹۲
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
وی با بیان این که مسئله وحدت از مسائل اساسی دین اسلام است، گفت: اصولگرایان فعالیت‌های فراوانی کردند و شاید بیش از ده ها و صدها ساعت جلساتی برگزار شد تا به لیستی واحد رسیدند که ان شاء الله توجه مقام معظم رهبری را جلب می‌کند.

آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در نشست بزرگ ائتلاف اصولگرایان:

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: با ارائه لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف اصولگرایان زحمت انتخاب برای مردم کمتر شده و نیازی نیست دیگر برای انتخاب ۳۰ نفر تمرکز زیادی داشته باشند. به این لیست ارائه شده اعتماد کنید. 

 آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در همایش اصولگرایان که امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: بسیار خوشحالیم که خداوند این توفیق را به مردم انقلابی و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلابی داد که اصولگرایان تصمیم قاطع و بی‌سابقه‌ای درباره وحدت گرفتند و دور هم جمع شدند. واقعا الحمدلله باید گفت. شورای ائتلاف اصولگرایان خواب و راحتشان را گرفتند تا وحدت حاصل شد و کار شما را برای رای دادن به لیست 30 نفره راحت کردند.

وی با بیان این که مسئله وحدت از مسائل اساسی دین اسلام است، گفت: اصولگرایان فعالیت‌های فراوانی کردند و شاید بیش از ده ها و صدها ساعت جلساتی برگزار شد تا به لیستی واحد رسیدند که ان شا الله توجه مقام معظم رهبری را جلب می‌کند. 

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: در لیست ارائه شده باید از استعدادهای اشخاص استفاده کرد و این‌ها افرادی متخصص، متدین باتقوا، با شهامت هستند که در مقابل آمریکا می‌ایستند. 

آیت الله موحدی کرمانی با بیان این که توصیه می‌کنم به لیست 30 نفر رای بدهید گفت: باید آنهایی که در صدد شرکت در انتخابات نیستند را بیدار کنیم و به آنهایی که برخی گلایه‌ها دارند بگوییم که الان زمان گلایه نیست و باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند آنهایی که حتی نظام و ولایت را قبول ندارند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، گفت: اگر مردم می‌خواهند در کشور امنیتی بالا و کشوری مقتدر داشته باشیم و در برابر آمریکا مقتدرانه بایستیم باید در انتخابات شرکت کنند. دوستانی که به هر دلیلی سر صندوق رای حاضر نمی شوند، گلایه ها را کنار بگذارند و حاضر شوند.

آیت الله موحدی کرمانی تاکید کرد: رای روز جمعه سیئات را حذف می‌کند و رای ندادن در روز جمعه حسنات را محو می کند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با ارائه لیست 30 نفره زحمت انتخاب برای مردم کمتر شده و نیازی نیست دیگر برای انتخاب 30 نفر تمرکز زیادی داشته باشند و باید به این لیست ارائه شده اعتماد کنند. 

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: در لیست ارائه شده سعی شده چهره‌های جوان گنجانده شود که این به نفع کشور و ائتلاف است. 

وی با بیان این که روز جمعه 7 اسفند روز امتحان است و به ما نمره می‌دهند، گفت: در واقع کربلا برخی افراد متدین و پایبند به عبادات بودند، اما در کربلا حاضر نشدند که امام حسین به آنها نمره صفر داد. باید مواظب باشیم که در روز جمعه نمره صفر نگیریم.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کلید نظام در دست رهبری است که انتخابات خبرگان در این دوره نیز اهمیت فراوانی دارد که در همین راستا جامعه مدرسین و جامعه روحانیت تلاش کردند که لیست واحدی را ارائه کنند.