۱۶۷
تعداد بازدید: ۱۳۹۳۹
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: خط و مشی جامعه روحانیت مبارز پیش و پس از جدا شدن اعضای مجمع روحانیون هیچ تغییری نکرده است و همچنان فراجناحی است.
مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: عنوان فراجناحی بودن برای جامعه روحانیت مبارز امر جدیدی نیست.

عنوان فراجناحی بودن جامعه روحانیت مبارز جدید نیستحجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فضاسازی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه اعضای این جامعه با اضافه کردن عنوان فراجناحی به اساسنامه خود از اصولگرایان عبور کرده اند ، اظهار کرد: عنوان فراجناحی بودن برای جامعه روحانیت امر جدیدی نیست در اساسنامه های قبلی هم این مفهوم به کار برده شده است.

وی ادامه داد: تغییری در اهداف یا رفتار جامعه روحانیت مبارز ایجاد نشده است، آنچه که در سال های حیات امام راحل به عنوان انشقاق و انشعاب در جامعه روحانیت اتفاق افتاد جدا شدن اعضای مجمع روحانیون بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: خط و مشی جامعه روحانیت مبارز پیش و پس از جدا شدن اعضای مجمع روحانیون هیچ تغییری نکرده است و همچنان فراجناحی است.

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم با بیان اینکه حضرات برای خودشان جداگانه جناحی را شکل دادند و جامعه روحانیت هیچگاه جناحی عمل نکرده است، گفت: جامعه روحانیت مبارز بازوی رهبری است در گذشته چنین بوده و اکنون هم اینگونه است، رهبری نظام را نمی شود به یک جناح نسبت داد از این جهت جامعه روحانیت را نمی توان متعلق به یک جناح دانست.

وی بیان کرد: اصولگرایان از نیروهای فعال سیاسی هستند که در خدمت نظام اند و در موارد زیادی به جامعه روحانیت نزدیک می شوند.