۲۰
تعداد بازدید: ۴۳۶۹
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
آیت‌الله علم‌الهدی عضو محترم جامعه روحانیت مبارز
عضو محترم جامعه روحانیت مبارز با اشاره به پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا در جبهه مقاومت گفت: این موضوع آنها را سرد می‌کند و می‌گویند جمهوری اسلامی با آمریکا تعامل کرد.
آیت‌الله علم‌الهدی: مذاکره ایران و آمریکا جبهه مقاومت را سرد می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا در جبهه مقاومت گفت: این موضوع آنها را سرد می‌کند و می‌گویند جمهوری اسلامی با آمریکا تعامل کرد.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری  درباره برخی تلاش‌ها برای مذاکره ایران با آمریکا اظهار داشت: تاکنون هر مذاکره‌ای که با استکبار صورت گرفته است در آخر به ما ضربه وارد کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: استکبار جز منافع خود هیچ چیز دیگری را در نظر نمی‌گیرد از این رو مذاکره بر اساس تعامل نیست بلکه بر مبنای سلطه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا در جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: این موضوع آنها را سرد می‌کند و می‌گویند جمهوری اسلامی با آمریکا تعامل کرد در حالی که باید بدانند جمهوری اسلامی در مقابل دشمن سرسخت خود ایستاده است.

وی در خصوص نفوذ آمریکا از طریق برجام گفت: نفوذ پس از برجام نیست بلکه با خود برجام صورت می‌گیرد چراکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند آمریکا قصد نفوذ در مسیر اجرای برجام را دارد.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.