۲۷۱
تعداد بازدید: ۲۰۱۷
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹
جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت مجاهد و نخبه دفاعی کشور دکتر فخری‌زاده پیامی را صادر کرد.

جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت مجاهد و نخبه دفاعی کشور دکتر فخری‌زاده پیامی را صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

حادثه تروریستی و رذیلانه عوامل موساد و سیا در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای و موشکی برجسته و مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح چهرۀ سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی را افشا نمود و یک بار دیگر نیات شوم و جنایت بار استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی و نظام بالنده جمهوری اسلامی آشکارتر ‌ساخت.

 

دشمنان بزدل ایران عزیز که تاب و تحمل مشاهده پیشرفت های بزرگ صنعتی، هسته ای، دفاعی و موشکی فرزندان این ملت در تمامی عرصه‌ها ندارند، هر از چندی به این گونه اقدامات ناجوانمردانه روی می آورند که بدیهی است هیچ نتیجه ای برای آنها نخواهد داشت و اقتدار و توان ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای و موشکی بیش از گذشته پیش خواهد رفت. 

تک تک جوانان و زنان و نسل های هر روز ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند اینگونه اقدامات تروریستی، هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت. 

جامعه روحانیت مبارز با عرض تسلیت و تبریک این شهادت سرافرازانه به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم آن شهید عزیز و همه همکاران و همرزمانش و ضمن محکوم کردن این جنایت پلید صهیونیستی تاکید می نماید لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشدّ مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات سریع را به انجام رسانند. اکنون زمان سهل انگاری و مماشات نیست و باید به فکر انتقامی عاجل و کوبنده از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ بود تا بدانند چنین اقداماتی برای آنها هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشتی خواهد داشت.

جامعه روحانیت مبارز

۷ آذر ۱۳۹۹