۳۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۶۴
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
موسی‌پور خبر داد؛
عضو شورای وحدت با بیان اینکه هفته آینده لیست این شورا برای انتخابات شورای شهر تهران نهایی خواهد شد، گفت: فهرست‌هایی که منتشر می‌شوند گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور مسئول هیات اجرایی شوراها با اشاره به ادامه مذاکرات و رایزنی ها در خصوص تدوین لیست نهایی از نامزدهای مورد نظر برای شورای شهر تهران گفت: تهیه و جمع بندی لیست قطعی شورای شهر تهران اوایل هفته آینده نهایی خواهد شد و متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه فهرست هایی که این روزها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتسب به شورای وحدت منتشر می‌شود صحت ندارد، افزود: این فهرست ها بیشتر گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.
وی در مورد ارایه فهرست مشترک با شورای ائتلاف افزود: ما همچنان که پیش از این نیز گفته ایم از ارائه لیست واحدی که بر اساس شاخص ها و معیار ها و صلاحیت افراد برای عضویت در شورای شهر تهیه شود استقبال می‌کنیم و آماده ادامه مذاکرات و رایزنی با برادران شورای ائتلاف برای دستیابی به فهرست واحد هستیم.