۳۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۷
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
جامعه روحانیت مبارز در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و گرامیداشت سالگرد نهضت ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و قیام ۱۵ خرداد، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای یاد و خاطره این ایام الله را گرامی داشت. متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و رهبر و مقتدای قیام خونین ١۵ خرداد، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را در حالی گرامی می داریم که در آغازین سالهای گام دوم انقلاب، ندای حق طلبی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی ملت انقلابی و رشید ایران ، طلیعه تمدن نوین اسلامی- ایرانی را رقم زده و آغازی نوین را برای این مرزو بوم نوید می دهد.
موج خروشان تفکر انقلابی جوانان فرهیخته و مردان و زنان، برگرفته از آرمان‌ها و اندیشه های پیر جماران و با تمسّک به منظومه فکری آن حضرت و راهبردهای حکیمانه خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، موجب شده این ملت مقاوم و شکوفا با گذر از تمام فراز و نشیب ها و با تحمل همه سختی ها، فشارها و تحریم ها امروز سر بلند تر و سرافراز تر از همیشه باشند. با این وصف، عمق دشمنی ها و صف کشی دشمنان و توطئه گران باعث شده تا برخی کاستی‌ها، مشکلات و مسائل گریبانگیر معیشت و زندگی روزمره بخش های زیادی از اقشار اجتماعی شود که همگان بر این مشکلات اذعان دارند؛ اما باید توجه داشت اکنون در گذر از مرحله ای حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم که تنها با اتکال به الطاف بیکران الهی و امید به نصرت و یاری پروردگار و همچنین همت و اراده این ملت از آن عبور خواهیم کرد.
امروز دشمنان این ملت، تمامی امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری و مزدوران و نفوذی های فکری و عملیاتی خود را به کار گرفته اند تا حرکت ملت ایران را به سوی قله های غرور و عزتمندی و مردم سالاری دینی و دموکراسی را کند یا متوقف سازند و یأس و ناامیدی را میان جوانان و آحاد ملت ترویج دهند؛ غافل از آنکه شجره طیبه انقلاب، ریشه در اعتقادات و باورهای این مردم دارد و دریای خروشان همبستگی و وحدت و بالاتر از اینها تفکر و نقشه راه امامین انقلاب ، اقتدار و تمدن سازی اسلامی ایرانی را رقم خواهد زد. ان شاء الله...
جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و پیشگامان این قافله، شهدای قیام ۱۵ خرداد، و با درود به روح پر فتوح امام شهیدان و بیعت مجدد با جانشین بر حق آن امام راحل به ملت عزیز و هوشمند ایران اسلامی عزیز یادآور می شود که تنها با درک عمیق شرایط و شناخت الزامات زمان و مسوولیت شناسی نسبت به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است که می توان از این شجره طیبه صیانت نمود و اقتدار و عزت و امنیت ملی را تثبیت نمود. بر این اساس آحاد مردم شریف و فهیم را به مشارکت آگاهانه و پرشور در پای صندوق های رای در روز انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می کنیم تا بار دیگر دشمنان را که در تلاش برای تحریم انتخابات و بایکوت کردن این رویداد ملی هستند ناکام بگذاریم.

اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بها الاسلام و اهله
جامعه روحانیت مبارز
۱۳ خرداد ۱۴۰۰

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.