۳۶۶
تعداد بازدید: ۱۴۶۳
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد انتخابات، با همه فراز و فرودها و قوّت و ضعف‌هایش، تنها راه بهروزی ملت و نماد بی‌بدیل مشارکت است.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، در آستانه ۲۸ خرداد و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای ملت شریف ایران را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ملت شریف ایران ! ایرانیان هوشیار و پرافتخار !

در آستانه تحول بزرگ دیگری در سپهر سیاسی و مدنی ایران عزیز قرار داریم. انتخابات ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستا، «جمهور» را، از کوچک ترین واحد مدنی تا تمامیت جغرافیای سیاسی، بر سرنوشت امروز و فردای خویش حاکم می سازد.

   انتخابات، با همه فراز و فرود ها و قوّت و ضعف هایش، تنها راه بهروزی ملت و نماد بی بدیل مشارکت است.

   جامعه روحانیت مبارز، خاضعانه، از همه شهروندان صبور و بزرگوار درخواست می کند در این هنگامه سخت، با حضور گسترده و تاریخ ساز در شعب اخذ رأی، دیگر بار، هوشمندی و آگاهی ملی و انقلابی خود را به اثبات رسانند.

   جامعه روحانیت مبارز، با کمال احترام به همه نامزد های ریاست جمهوری، در پیشگاه خداوند متعال شهادت می دهد انتخاب و معرفی برادر بزرگوار، روحانی خدوم، سختکوش و انقلابی، جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، برای حفظ وحدت و هماهنگی ملی، توسعه و اقتدار کشور و ایجاد رفاه عمومی و دفاع از ارزشها و پاسداری  از حقوق ملت  و میراث ماندگار شهیدان، انتخابی اولی و اصلح است.

   امید آن داریم در پرتو عنایات خداوند سبحان، جناب آقای رئیسی با برخورداری از تجارب و سوابق ارزشمند و اخلاق و سلوک نیکو و مواضع روشن و ارزنده با استفاده کامل از ظرفیت کارشناسی کشور، نخبگان علمی و سیاسی متعهد و کارآمد و با نگاهی عالمانه و فراجناحی همراه با سعه صدر گام های بلندی در راه استحکام ارکان وحدت و همبستگی ملی ارتقاء فرهنگ و اخلاق و منش دینی جامعه برداشته و با انجام تعهدات و وعده های خود، دستگاه اجرایی را کارآمدتر و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

 ان شاءالله با رأی بالا و قاطع شما به ایشان و همراهی پس از تشکیل دولت قوی، شاهد ایرانی توانا، پیشرو و امن و شهروندانی عزتمند و برخوردار باشیم.

   میعاد همه ما روز جمعه ۲۸ خرداد در شعب اخذ رأی. پیروز باشید!

جامعه روحانیت مبارز                                                             ۲۴ / ۳ / ۱۴۰۰

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.