۳۷۲
تعداد بازدید: ۲۲۵۵
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام موسی‌پور:
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات را میتوان لیله القدر نظام و انقلاب دانست که مردم با حضور خود در واقع سر نوشت کشور را برای حداقل ۴ سال و بطور معمول برای ۸ سال تعیین می کنند.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز همایش بزرگ روحانیت تهران با حضور جمع کثیری از اساتید حوزه های علمیه، ائمه جماعات و طلاب و روحانیون در مرکز همایش های مدرسه علمیه امام هادی (ع) برگزار شد.
در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات را میتوان لیله القدر نظام و انقلاب دانست که مردم با حضور خود در واقع سر نوشت کشور را برای حداقل ۴ سال و بطور معمول برای ۸ سال تعیین می کنند.
وی افزود : انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد نیست، انتخاب مسیر، راهبرد و رویکرد است و تعیین فردی که تقریبا تمامی ظرفیت و امکانات و بودجه کشور را در اختیار می گیرد تابا مجموعه ای از مدیران، امور اجرایی کشور را در تمامی ساحت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رقم بزند .
عضو هیات عالی شورای وحدت اظهار داشت: انتخابات، در ابعاد بین المللی نیز حائز اهمیت است و موجب تضمین امنیت ثبات و اقتدار نظام شده دشمن را در اجرای دسایس و توطئه های خود به عقب نشینی وادار می کند .
وی با اشاره به ‌کاندیدای مورد حمایت شورای وحدت و جامعه روحانیت مبارز افزود: شورای وحدت از آغاز فعالیت ضمن بررسی افرادی که خود را برای رقابتهای انتخاباتی آماده میکردند اعلام کرد که آیت الله رییسی را برای تصدی این مسئولیت اصلح دانسته و همراه دعوت گروهها و اقشار گوناگون مکررا از ایشان درخواست حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را مطرح نمود. در واقع حضور آقای رییسی اجابت درخواست قشرهای گوناگون مردم بوده و بنده معتقدم با توجه به شرایط بجای مانده از عملکرد  دولت مستقر، اقدام آقای رییسی برای حضور در این عرصه یک  فداکاری است .
مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز سپس در بیان ویژگیهای کاندیدای اصلح به کارآمدی ، قاطعیت، پاکدستی ،ساده زیستی قدرت تعامل با جریانات مختلف سیاسی ،توان مدیریتی و اشراف کامل به شرایط و اولویتهای کشور و فساد ستیزی اشاره کرد‌و گفت: این ویژگی ها از جمله ویژگیهای بارز آقای رییسی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین موسی پور سپس به تشریح ساز و کار تدوین فهرست شورای اسلامی شهر تهران پرداخت و افزود: کوشیدیم تا با شورای ائتلاف به فهرست واحد برسیم و حتی  آخرین لحظات هم با آقای حداد تماس گرفته و تمایل خود را برای وحدت اعلام کردیم که متاسفانه نتیجه ای در پی نداشت .
وی با اشاره به فهرست ۲۱ نفره شورای وحدت ادامه داد : در یک فرآیند شفاف و بر مبنای شاخص های تعیین شده فهرست ۲۱ نفره شورای شهر تهران را اعلام کردیم، در تدوین این فهرست علاوه بر در نظر گرفتن تخصص های لازم برای شورای شهر  قدرت ایجاد تحول و رفع مشکلات شهروندان تهرانی مورد نظر بوده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انتخابات ۲۸ خرداد  با حضور گسترده مردم فصل نوینی را در امور اجرایی کشور رقم بزند .