۳۷۳
تعداد بازدید: ۲۲۰۸
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
طی بیانیه‌ای توسط مولوی محمداسحاق مدنی صورت گرفت:
مولوی محمد اسحاق مدنی طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت در انتخابات، حمایت خود را از آیت الله رئیسی و فهرست شورای وحدت برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

به نقل از کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، مولوی محمد اسحاق مدنی طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت در انتخابات، حمایت خود را از فهرست شورای وحدت برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه اهل سنت برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

 
نعمت بزرگ جمهوری اسلامی دربردارنده دو رکن جمهوریت و اسلامیت است و مردم ایران را با هر عقیده و قومیت در کنار هم گرد آورده است، تقویت این نظام و کمک به حفظ امنیت و یکپارچگی کشور وظیفه تمام ایرانیان با هر قوم و مذهبی است.
اهل سنت همواره در این راه با حضور پرشور در انتخابهای مختلف نشان داده است خود را قطعهای جداناشدنی از ایران عزیز میداند و علی رغم تمام مشکلات راه حل برون رفت را حضور در پای صندوق رأی و انتخاب فردی اصلح میداند.
تأکیدات رهبر معظم انقلاب دلالت بر انتخاب شخصی مومن، دلسوز، شجاع و ضد اشرافیگری و برخواسته از متن جامعه با روحیه رفع تبعیض و ایجاد وحدت در بین همه مردم ایران را دارد.
به عنوان یکی از خدمتگزاران اهل سنت مشارکت در تمامی انتخابات کشور از جمله انتخابات شورای اسلامی را یک وظیفه شرعی دانسته و برابر اعلام بیانیه قبلی ضمن حمایت از جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی و در راستای مشارکت عمومی حمایت خود را از لیــست «شورای وحدت » در  ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و اعلام می دارد.


مولوی محمد اسحاق مدنی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰