۳۹۱
تعداد بازدید: ۲۳۵۵
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، انتصاب ایشان به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، حجت‌ الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، انتصاب ایشان به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت. متن پیام تبریک حجت الاسلام پورمحمدی  به شرح ذیل است:

بسمه الحق

 

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای دام عزه. 

 

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتصاب سزاوار و ارزشمند شمارا به ریاست قوه قضائیه صمیمانه تبریک می گویم. 

اجرای عدالت، حفظ حقوق عامه، دفاع از مظلومین، اجرای حدود الهی و گسترش قسط از والا ترین رسالت های الهی و انسانی است. نظام اسلامی و جامعه انقلابی ما، سخت در انتظار دادرسی اسلامی اند. 

همه می دانیم مشکلات، موانع و نارسایی های فراوان در این مسیر وجود دارد و بی شک عبور از آنها همتی والا، اراده ای پولادین، تلاشی بی وقفه، بصیرتی جامع و نفسی طاهر می خواهد. 

امید داریم با ره توشه گرانی که از جوانی در مکتب شهیدان همیشه جاودان بهشتی و قدوسی(ره) بر گرفته اید و با تجربه و تلاش پیوسته که بیش از چهار دهه آن را تثبیت و تعمیق بخشیده اید، و با همدلی و همکاری خانواده بزرگ و عزیز قضایی، شاهد تحقق نظام قضایی در تراز جامعه اسلامی و انقلابی باشیم. 

از خداوند متعال توفیقات بیشتر شمارا در اجرای حق و عدالت خواستارم_ بعونه و توفیقه

دعاگو 

مصطفی پورمحمدی

۱۴۰۰/۴/۱۱