۴۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۷۰
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی شورای وحدت خبر داد:
منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، ضمن اعلام حمایت مجدد این شورا از مواضع آقای رئیسی از تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای وحدت، منوچهر متکی سخنگوی این شورا در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای وحدت، مباحث و تصمیمات متخذه را اعلام کرد.
متکی با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، افزود: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را اعلام نمود و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی آقای رئیسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.
متکی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی ،تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات می باشد.
متکی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره های موثر و ذینفوذ در استان ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.
متکی از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد.
سخنگوی شورای وحدت از آقایان حجت الاسلام موسی پور، دکتر بادامچیان، خانم دکتر قوی، دکتر الله کرم، دکتر منتظمی و متکی بعنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان ها ابلاغ خواهد شد.
سخنگوی شورای وحدت درخصوص معرفی نیروهای شایسته برای مدیریت های میانی واستانی اظهار داشت هیات عالی در راستای کمک به دولت و وزرای منتخب از شورای وحدت در سراسر کشور خواست نسبت ب معرفی مدیران کارآمد، جهادی و پاکدست در رایزنی با نمایندگان محترم مجلس و دیگر نیروهای انقلابی به مسؤلین اقدام نمایند.بدیهی است شورای وحدت مرکز نیز پیگیر پیشنهادات و مطالبات عزیزان خواهد بود .

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.