۴۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۹۰
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰
آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور ریاست دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی جامعه روحانیت مبارز، آیین تکریم آیت الله احمد جنتی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی‌پور روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری،  سردار محمدرضا نقدی، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی معظم کل قوا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و جمعی از مقامات عالی‌رتبه، مسوولان کشوری و لشکری و برخی وزیران و روسای دستگاه‌های عضو، قائم مقام و مدیران ارشد دفتر مرکزی این نهاد به همراه ارتباط تصویری با روسای دفاتر استانی، در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این مراسم متن حکم حجت الاسلام موسوی‌پور به عنوان نماینده ولی فقیه و ریاست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی قرائت شد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در ادامه طی سخنانی اظهار داشت: در زمانی که ایشان مسئولیت استانداری قم را داشتند با توجه به پیچیدگی‌های قم و با توجه به اینکه ایشان اولین روحانی بود که در سمت استانداری در این شهر مقدس مشغول خدمت بود، در این مدت سه سال همه اقشار مردم از ایشان راضی بودند و هیچ‌وقت گلایه و شکایتی از جانب مردم نسبت به ایشان نشنیدیم.

وی افزود: مطمئن هستم که ایشان در این مسئولیت جدید نیز توفیق خواهند داشت؛ مخصوصا با اعتمادی که رهبر معظم انقلاب به ایشان دارند و فرمودند نماینده من در این شورا هستند که مسئولیت سنگینی برای آقای موسی‌پور ایجاد می‌کند. با توجه به اخلاصی که در ایشان سراغ داریم امیدواریم آثار ارزشمندی که در دوران آیت‌الله جنتی به وجود آمده ادامه داشته باشد.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.