۴۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۸۹
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت از برگزاری نخستین نشست کشوری در قالب "شورای عمومی وحدت" با دعوت از ارکان تشکیل دهنده‌ی آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت از برگزاری نخستین نشست کشوری در قالب "شورای عمومی وحدت" با دعوت از ارکان تشکیل دهنده‌ی آن : احزاب ،اقشار ،نمایندگان استان‌ها، چهره‌های شاخص و با حضور روحانیت در آستانه سال نو در تهران خبر داد.
سخنگوی شورای وحدت در این خصوص با اشاره به پیشینه فعالیت این شورا از بدو تاسیس گفت: شورای وحدت ، فعالیت خود را در دو مرحله تعریف کردکه نخستین مرحله ،ورود موثر در انتخابات ۱۴۰۰ با هدف کمک به شکل‌‌گیری دولتی متفاوت و ریل‌گذاری جدید در کشورداری بود. این هدف مهم باعنایت پروردگار و رای مردم عزیزمان به آیت الله رئیسی محقق شد.
متکی افزود سامان دهی تشکیلات شورای وحدت دیگر هدف این شورا است که با رویکردانسجام  نیروهای ارزشی،ولایی و انقلابی اقشار، احزاب وتشکل هادر مسیر تقویت همگرایی و نیل به مواضع واحد در موضوعات راهبردی و اساسی کشور صورت می پذیرد.
وی یادآور شد ساختارجامع و فراگیرتشکیلات شورای وحدت درجلسات فشرده ۶ماهه هیات عالی پس از انتخابات تدوین و اینک در واپسین  نشست کشوری شورای وحدت در ۱۴۰۰ در روز جمعه بیستم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی آدینه به 《شورای عمومی  وحدت》 جهت بررسی ارائه خواهد شد.