۴۹۴
تعداد بازدید: ۳۰۱۶
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱
جامعه روحانیت مبارز در محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه" بیانیه‌ای صادر کرد.

جامعه روحانیت مبارز در محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه" بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(صف:8)

بسم الله الرحمن الرحیم
1400 سال پیش سبک زندگی توحیدی در چهره یک دین الهی، یعنی اسلام در شبه جزیره عرب ظهور کرد و با شکل گیری تمدن اسلامی، زیست توحیدی به جوامع دیگر بالاخص ایران سرریز شد. از همان زمان تا کنون این دو عنصر(ایران و اسلام) در تعاملی دوسویه، خدمات متقابلی را ثمره داده¬اند که هدف نهایی این اتحاد دیرینه، کرامت انسانی ملت غیور ایران اسلامی است. ایران و اسلام چون تار و پود یک قالی در هم گره خوردند و نفی یکی،نفی دیگری و زائل کننده هویت ملی است. چهره¬هایی چون بوعلی، فارابی، حافظ، مولوی، سعدی ، شیخ بهائی، خواجه طوسی تا علامه طباطبایی، شهید مطهری، شهید بهشتی و امام امت مصادیقی از این یگانگی در وجه انسانی و جوامعی چون صفویه و ایران پس از انقلاب اسلامی مظهر تمدنی آن هستند. ملت ما بعد از عبور از فراز¬ و فرودهای بسیار و چشیدن طعم خوش تمدن اسلامی در عصر صفوی و زهر جان کاه قاجار و پهلوی با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر، گام در مسیر کرامت نهاده و با بذل جان ومال فرزندان خود در تلاش است این کرامت انسانی را بازیابی کند.
واضح است که کانونی ترین نقطه هویتی این انقلاب و نظام یعنی همان کرامت انسانی با منافع نظام سرمایه سالار جهانی که مظهر برده داری نوین بالاخص در جنس زن است، در تقابل می-باشد، بنابراین مستکبران عالم از هیچ تلاشی برای خشکاندن ریشه¬های این انقلاب یعنی اسلام و ایران فرو گذار نکرده و هرچه در آستین داشته به منّصه اجرا نهادند، تا حداقل اندکی از سرعت حرکت این ملت غیور بکاهند و بعد از نا امیدی از مواجهه نظری با تفکر اسلامی – ایرانی، دست به اقداماتی شنیع و حقیرانه¬ای چون فعالیت¬های موهن مجله شارلی ابدو زده اند و این خود حاکی از استیصال و درماندگی آنها از مواجهه گفتمانی و اندیشه¬ای با این ملت فداکار است.
اهانت به ساحت رهبری معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت، تنها نمایانگر عداوت ذاتی استکبار جهانی با هویت ملت ایران در عریان ترین صورت ممکن و پس از به سنگ خوردن تیر جنگ ترکیبی در ایام اخیر است تا با ارائه روایتی وارونه از تجلی گاه تفکر ایرانی- اسلامی مانع بهره مندی جامعه از اندیشه آن بزرگ مرد فرزانه شود، اما غافل از اینکه سنت الهی بر این است که " الزَّبَدُ فَيَذهَبُ جُفاءً ۖ وَأَمّا ما يَنفَعُ النّاسَ فَيَمكُثُ فِي الأَرضِ ۚ كَذٰلِكَ يَضرِبُ اللَّهُ الأَمثالَ"(رعد:17)
این اصل قرآنی به ما می¬آموزد که راه کار مقابله با چنین اقدامات موهنی، تبیین اسلام ناب و اندیشه رهبران اصیل و اصلی انقلاب اسلامی و امتداد آن در عرصه اجرا می باشد.تا با ظهور منافع اندیشه در تعالی انسان و جامعه، ملت غیور ایران دوباره به قلل کرامت نایل آید، همچنین لازم است از رفتارهای هیجانی و ناسازگار با اخلاق اسلامی پرهیز نمود و اقداماتی صورت نگیرد که خواست دشمنان ملت و کشور در آن اقدامات محقق شود.
جامعه روحانیت مبارز

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.