۴۹۹
تعداد بازدید: ۲۸۲۶
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به بیداری و هوشیاری مردم در حوادث ماه‌های گذشته، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به بیداری و هوشیاری مردم در حوادث ماه‌های گذشته، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فَإِنَّ حَسبَكَ اللَّهُ ۚ هُوَ الَّذي أَيَّدَكَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنينَ﴿انفال ـ 62﴾

«یقیناً خدا برای تو کافی است؛ او همان کسی است که تو را، با یاری خود و مؤمنان، تقویت کرد.»

سلام و درود خداوند بر بندگان مؤمن ، آگاه ، زمان شناس و وفادار 

سلام و درود بر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی

سلام بر امام خمینی و یاران فداکارش

درود بر شهیدان و همه ایثارگران

خداوند منان را بی نهایت سپاس که از نعمت همزیستی با زنان و مردان و جوانان و کودکان خداجو، حق طلب و وظیفه شناس برخورداریم.

شکر به درگاه ایزد متعال به پاس نعمت رهبری دامت برکاته و هدایتهای راهگشا و وحدت آفرین ایشان.

ملت شریف ایران نشان دادند که فرصت ها و موقعیت ها را بخوبی می شناسند و بهترین عکس العمل و واکنش را بروز می دهند. علیرغم ماهها غائله آفرینی و اغتشاش، تردید افکنی و یأس آفرینی ، بدبینی و ایجاد اختلاف ، حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم قهرمان ما ، صلابت ، اقتدار و جاودانگی این مرز و بوم و ساکنان آنرا به رخ همگان کشاند.

روز 22 بهمن و شکوه آن ، پیامها و درس هایش هشدار و حرکتی پیشدستانه به همه دشمنان بود که چون گذشته چاره ای جز تسلیم و تمکین ندارند. و البته تذکری جدی به دست اندرکاران و مجریان امور برای انجام تعهدات و وعده ها، استفاده از ظرفیتها، تدبیر شایسته در روابط خارجی،رفع دغدغه های معیشتی مردم و ساماندهی بهتر نظامات اداری، اقتصادی و فرهنگی .

برخود لازم می دانیم از همه خادمان ملت در نهادها، دستگاهها و مجموعه های برگزار کننده مراسم دهه فجر و یوم الله 22 بهمن ، بخصوص از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کنیم و از خداوند متعال سرافرازی ملت شریف ایران ، سربلندی ایران عزیز، سلامت و طول عمر رهبر بزرگوار و توفیق خدمت و عزت همه خدمتگزاران صدیق و پرتلاش اسلام و ایران عزیز را مسئلت نماییم.

                                                                                                             والحمدلله رب العالمین

جامعه روحانیت مبارز

۲۵ بهمن ۱۴۰۱