۵۰
تعداد بازدید: ۴۶۳۲
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در سخنانی، مسئله ریزش‌ها و رویش‌ها و جدا شدن منافقان از صف مؤمنان را از مقدمات قطعی ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواند و گفت: افراد در جامعه ایمانی باید تلاش کنند که درون خود را اصلاح کنند تا در غربال قبل از ظهور و آشکار شدن سرّ درونی انسان‌ها، جزء ریزش‌ها قرار نگیرند

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) با حضور پرشور هیئت‌های دانشجویی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام‌خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در سخنانی، مسئله ریزش‌ها و رویش‌ها و جدا شدن منافقان از صف مؤمنان را از مقدمات قطعی ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواند و گفت: افراد در جامعه ایمانی باید تلاش کنند که درون خود را اصلاح کنند تا در غربال قبل از ظهور و آشکار شدن سرّ درونی انسان‌ها، جزء ریزش‌ها قرار نگیرند.

وی امتحان ولایت‌پذیری را مهمترین و دشوارترین امتحان دانست و گفت: کربلا با اسرار درونی انسان‌ها سر و کار دارد و اربعین فراخوان رحمت الهی برای جذب و اصلاح انسان‌هایی با سیرت نیکوست، و علت کینه و بغض نظام سلطه و عوامل آن از راهپیمایی عظیم و ده‌ها میلیونی اربعین نیز همین قدرت و عظمت اربعین در نجات انسان‌هاست.

همچنین در این مراسم آقای مهدی سلحشور به ذکر مصائب آل‌الله و نوحه‌خوانی پرداخت.

در پایان این مراسم، دانشجویان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

آخرین اخبار
پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه

پیام تسلیت رییس جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه

آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و جمعی از خدمتگزارن نظام را تسلیت گفت.