۵۷۳
تعداد بازدید: ۳۶۳
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.

در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق، جامعه روحانیت مبارز بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسمه‌تعالی

فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

بامداد یکشنبه 26/01/1403 جهانیان شاهد عملیاتی شجاعانه و افتخارآمیز علیه پایگاه‌ها و تأسیسات نظامی ـ اطلاعاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی بودند که توسط نیروی هوافضای سپاه و با حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح انجام شد.

عملیاتی که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد و مبتنی بر مطالبه مردم شریف ایران برای مقابله و انتقام و همچنین تدبیر ولی امر مسلمین و فرمانده معظّم کل قوا بود و نحوه اجرا آن‌هم مصداق روشن " مارمیت اذ رمیت و لکنّ الله رمی" شد.

ارزشمندی این اقدام رزمندگان اسلام نه‌فقط به شکستن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها و اعاده‌ی حق دفاع مشروع و تنبیه صهیونیست‌های شرور، بلکه به پیوند آن به ایمان، اخلاص و رشادت برآمده از فرهنگ دینی و جهادی است که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ ایران عزیز رقم خورد و با هدایت‌ها و تدابیر هوشمندانه رهبری معظّم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) تداوم یافت. در همین فصل، اوراق زرین حماسه‌هایی چون فتح خرمشهر و دفع تجاوز رژیم بعثی عراق رقم خورده و قدرت دفاعی کشور عزیزمان از دفاع وابسته به قدرت‌های بیگانه به دفاع مستقل، بازدارندگی و توان تغییر معادلات راهبردی و موازنه سازی رسانیده است. بر اساس همین توانمندی است که در این حماسه اخیر رزمندگان اسلام، به تعبیر قهرمان گشاینده قلعه خیبر، امیرمؤمنان حضرت علی(علیه السّلام) سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند.

جامعه روحانیت مبارز با حمد و شکر الهی از این عنایت بزرگ به امت اسلامی و ملّت شریف ایران، از رزمندگان اسلام که با شجاعت و درایت جهادی این حماسه به دست آنان رقم خورد، تقدیر و تشکر نموده و بازوی قدرتمند آنان را می‌بوسد.

به لطف خداوند متعال تمامی مجاهدان این حماسه بزرگ که در همگامی و تداوم راه نورانی شهدای مقاومت پدید آمد، از اجر الهی و عنایت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برخوردار بوده و پاداش آن در کارنامه‌ی عمل مخلصانه آن‌ها ثبت و ماندگار خواهد شد.

                                                                                                         جامعه روحانیت مبارز

                                                                             

  27 فرودین ماه 1403 مصادف با 6 شوال 1445 قمری