۲۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۸۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا...
سردار رشید و سرافراز امت اسلامی، مالک دلهای محرومان و ستمدیدگان منطقه و فرمانده جبهه مقاومت ملکوتی شد.
مجاهد طریق حق و مبارز حریم ولایت و دفاع از کیان ایران اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام همانطور که آرزوی دیرینه اش بود، به همرزمان شهیدش پیوست و دل دنیای اسلام را داغدار کرد.
امنیت نظام جمهوری اسلامی و صیانت از ملت با خون سرداران رشید اسلام گره ای ناگسستنی خورده است . خون سردار سلیمانی ها و ابو مهدی ها جان مضاعفی به محور مقاومت در برابر زیاده خواهی های دنیای غرب و دشمنان قسم خورده اسلام - آمریکا و اسراییل جنایتکار و ایادی وابسته - خواهد بخشید و بی تردید راهبردی جدید و راهی تازه تا نابودی تمامی جنایتکاران و استکباران جهانی پیش روی آنها می‌گذارد.
وعده ی الهی تخلف ناپذیر و ظفرمندی و سعادت از آن کسانی است که مقاومت و پایداری را توشه ی راه قرار می دهند. جوانه های بسیاری از خون مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی هایی که راه او را ادامه می دهند، بر درخت تنومند مقاومت اسلامی خواهد رویید و تا نتیجه ی قطعی و نهایی تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.
جامعه روحانیت مبارز، شهادت سرافرازانه دلیرمرد جبهه مقاومت و سرحلقه مدافعان حریم ولایت و اهل بیت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف و ولایت مدار ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماید و دشمنان باید بدانند پاسخ جریان مقاومت اسلامی، در برابر این اقدام جنایتکارانه سخت و سهمگین خواهد بود.
جامعه روحانیت مبارز
۱۳ دی ۱۳۹۸