۵۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۵۱
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از عموم مومنین و نهادهای انتظامی و امنیتی که در خلق مراسم باشکوه معنوی پیاده‌روی اربعین مشارکت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز با برپایی مراسم باشکوه معنوی پیاده‌روی اربعین جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از عموم مومنین و نهادهای انتظامی و امنیتی که در خلق این رویداد بی بدیل مشارکت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.
در این بیانیه با اشاره به آثار و برکات گوناگون پیاده‌روی اربعین در احیای روح معنویت و تقویت هویت شیعی انسجام اجتماعی و تالیف قلوب و تقویت روح اخوت و همدلی ایثار انفاق و تعاون به عنوان کارکردهای این رویداد عظیم و بی‌بدیل آمده است: بی تردید با برگزاری این مراسم  باشکوه روح تازه‌ای در جسم و جان همه مومنین و شیعیان اباعبدالله الحسین(ع) دمیده می‌شود و موجب خیزش و حرکت و بصیرت امت اسلامی و اقتدار منطقه‌ای حتی جهانی می‌شود. جامعه روحانیت مبارز همچنین ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت کنندگان در برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی تاکید نموده است قطعاً این برنامه و مشارکت کنندگان این گونه برنامه‌ها از فیوضات معنوی و آثار و برکات زیارت اربعین بهره‌مند می‌شوند چرا که با نیت‌های خالصانه خود فضای شهرها و مناطق مختلف کشور را حسینی و عاشورایی زنده نگه می‌دارند.در پایان این بیانیه از نیروهای امنیتی و انتظامی به واسطه تامین امنیت برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر شده و آمده است: از دولت محترم عراق و نیروهای امنیتی عراق نیز که حقاً و انصافاً میزبانی و پذیرایی شایسته‌ای را از زائران حسینی و برادران و خواهران  در این ایام داشته‌اند سپاسگزاری می‌نماییم.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.