۵۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۶۵
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز:
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست شورای عالی وحدت با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این قیام و حماسه بزرگ و کوبنده بار دیگر بطلان افسانه شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشت و باید به خاطر این پیروزی بزرگ که در صحنه فلسطین روی داده به درگاه خدا شکر گذاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای وحدت، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست شورای عالی وحدت با تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی گفت: این قیام و حماسه بزرگ و کوبنده بار دیگر بطلان افسانه شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشت و باید به خاطر این پیروزی بزرگ که در صحنه فلسطین روی داده به درگاه خدا شکر گذاری کنیم.

دبیر عالی جامعه روحانیت در ادامه با اشاره به اینکه نفس این اراده در بین فلسطینی‌ها که دست به چنین عملیات گسترده و دقیقی زده‌اند بسیار ارزشمند است تصریح کرد: این پیروزی بزرگ نقطه عطفی در تاریخ فلسطین به شمار می‌آید و البته نشان داد که تنها راه باقیمانده برای آزادی قدس شریف، مبارزه بی‌امان با این غده سرطانی و جنایتکار است.

وی با بیان اینکه این عملیات بزرگ را فرزندان و نسل جدید یعنی ۱۵ و ۱۶ ساله ها تا ۲۵ و ۲۶ ساله ها انجام می‌دهند افزود: در برخی تعابیر گفته می شود این نسل zed فلسطینی ها است که وارد میدان شده‌اند و این یک اتفاق بزرگی است که روی داده و آنها در کنار میانسالان و سالمندان وارد مبارزه بی‌امان و جدی تر با رژیم صهیونیستی شده اند و توانسته اند این عملیات پیچیده را که ماه‌ها طول کشیده تا طراحی شود و از آن حفاظت به عمل آورده اند و امنیت اطلاعات آن نیز حفظ شده تا در موقع مناسب به مورد اجرا گذاشته شود.

وی همچنین گفت: این اتفاق بزرگ حتما در فلسطین و منطقه و شرایط بین المللی تحول آفرین خواهد بود و به همین دلیل است که حساسیت آمریکا و اروپا را نسبت به این رویداد مشاهده می کنیم. آنچه که تاکنون اتفاق افتاده مسأله ای افتخار آمیز است و باید مراقب این دستاورد بزرگ باشیم و دقت کنیم که آسیب نبیند و به انحراف کشیده نشود و آرمان فلسطین را عده‌ای مصادره نکرده و یا پیش پای این خیزش طوفانی، سنگ اندازی نکنند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به کمک‌های گوناگون سایر کشورهای اسلامی و عربی از جریان مقاومت و مردم تحت محاصره غزه خاطر نشان کرد: در طول سالهای اخیر جمهوری اسلامی همچون سایر کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی به نحوی به حمایت و مساعدت از حماس و مردم غزه پرداختند و با کمک‌های فکری، مشاوره‌ای و فناورانه آنها این عملیات طراحی و اجرا شد اما این تمام ماجرا نیست، بلکه محرک اصلی طوفان الاقصی، اراده فلسطینی هاست. آنچه که این اتفاق را رقم زده پیش از هر چیزی اراده الهی و نصرت الهی بوده چرا که خداوند متعال وعده پیروزی را به مومنین داده آن جا که می فرماید: «لقد حقا علینا نصر المومنین و ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم و اصبروا ان الله مع الصابربن». و پس از این نصرت الهی، اراده ملت فلسطین است که ظهور و بروز یافته است.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.