۵۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۴۹
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
دفتر جامعه روحانیت مبارز شمال‌غرب در محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

دفتر جامعه روحانیت مبارز شمال‌غرب در محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

 

جنایت هولناک رژیم اشغالگر قدس در بمباران مردم غیر نظامی و بیمارستانها و کشتار وسیع کودکان و زنان بی دفاع که با حمایت و پشتیبانی آمریکا و دولتهای مزور اروپایی به انجام رسید، چهره دیگری از ماهیت جنایتکار این رژیم خون آشام و جعلی را به نمایش گذاشت.

ابتکار و سرعت عمل مجاهدان قهرمان فلسطین در حماسه "طوفان الاقصی" هیمنه پوشالی آن رژیم ضعیف را در هم ریخت ، صحنه های تکان دهنده این جنایت فجیع، نمونه بارزی از درد و رنج و مصائب مردم مظلوم فلسطین در طول بیش از هفتاد سال اشغال و ویرانگری این رژیم کودک کش است. بی گمان "طوفان الاقصی" پایان اشغالگری و آغاز نابودی این رژیم غاصب است و خونبهای شهیدان مظلوم غزه، جز آزادی قدس شریف نخواهد بود.

 

ما اعضاء جامعه روحانیت مبارز شمال‌غرب تهران علت اصلی وضع موجود را غصب ظالمانه صهیونیست‌ها و توجه نکردن آنان به حقوق مردم مظلوم فلسطین و چشم بستن سازمان‌های بین‌المللی و دولتهای مدعی حقوق بشر به جنایات رژیم اشغالگر اسراییل می‌دانیم و ضمن اعلام حمایت کامل از مقاومت و محکومیت اقدامات این رژیم از همه مجامع بین‌المللی و دولت‌ها برای وادار کردن آن برای توقف کشتار مردم غزه را درخواست می‌ نماییم.

 

دفتر جامعه روحانیت مبارز شمال‌غرب (دفتر شماره ۲تهران)

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.