۵۵۲
تعداد بازدید: ۹۶۴
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
جامعه روحانیت مبارز در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

جامعه روحانیت مبارز در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یدافع عن الذین آمنوا

 

جنایت هولناک و وحشیانه دیگری به حمایت و کارگردانی استکبار و ایادی پلید آنها در شهر کرمان و در مراسم سالگرد شهادت سردار پرافتخار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی روی داد که جمع زیادی از هموطنان و شیفتگان فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت را به خاک و خون کشید. صحنه هایی که دل همه را به درد آورد و خشم ملت و نظام اسلامی را برانگیخت. در این میان همه می دانند که زائران حاج قاسم عزیز متعلق به فرهنگی هستند که آرمان شهادت جزیی جدایی ناپذیر از فرهنگ و سنت دینداری و ایمان آنهاست و دشمن دقیقا از همین مختصات فرهنگی و روحیه جوانان و ایمان خلل ناپذیر نسل های جدید وحشتناک و خوفناک است.

دشمنان پلید و حقیر ملت ایران می دانند و بدانند که چنین نقشه های رذیلانه و احمقانه هیچ خللی در مسیر متعالی نظام جمهوری اسلامی و اراده آهنین ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران ایجاد نخواهد کرد.

جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و ابراز همدردی با خانواده ها و وابستگان شهدای عزیز و نیز آرزوی عافیت هر چه زودتر مجروحان و آسیب دیدگان این فاجعه از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی می خواهد با تمام توان و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی ریشه ها و عوامل و حامیان و دست اندرکاران این جنایت لحظه ای از پای ننشینند و با دقت و هوشیاری تحولات منطقه و نفوذ احتمالی عوامل دشمن رصد کنند و از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری به عمل آورند. 

فان حزب الله هم الغالبون

جامعه روحانیت مبارز

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.