۱۲
تعداد بازدید: ۴۶۷۱
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو محترم جامعه روحانیت مبارز :
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه عربستان کفایت و تدبیر اداره حرمین شریفین را ندارد، گفت: امت اسلامی برای امنیت و سلامت حجاج چاره‌ای بیندیشد حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حادثه امروز منا اظهار داشت: سالیان متمادی این اتفاقات افتاده و دنیا می‌داند که حکومت عربستان توان، کفایت و تدبیر لازم را برای اداره حرمین شریفین ندارد. وی ادامه داد: امسال نیز با کمال تاسف چند حادثه پشت سر هم اتفاق افتاد و دیدیم که جرثقیل روی سر مردم سقوط کرد و امروز هم این فاجعه بزرگ رخ داد.
عربستان کفایت و تدبیر اداره حرمین شریفین را ندارد/امت اسلامی برای امنیت حجاج چاره‌ای بیندیشد

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه عربستان کفایت و تدبیر اداره حرمین شریفین را ندارد، گفت: امت اسلامی برای امنیت و سلامت حجاج چاره‌ای بیندیشد

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به حادثه امروز منا اظهار داشت: سالیان متمادی این اتفاقات افتاده و دنیا می‌داند که حکومت عربستان توان، کفایت و تدبیر لازم را برای اداره حرمین شریفین ندارد.

وی ادامه داد: امسال نیز با کمال تاسف چند حادثه پشت سر هم اتفاق افتاد و دیدیم که جرثقیل روی سر مردم سقوط کرد و امروز هم این فاجعه بزرگ رخ داد.

این نماینده سابق مجلس اضافه‌کرد: اینها دلیل بر این است که تدبیر لازم برای اداره حرمین شریفین وجود ندارد و لذا امت اسلامی باید برای سلامت حجاج فکری کند و به نحوی کشورهای اسلامی باید دخالت کنند و این امر را خاتمه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس وارد کعبه و مسجدالحرام می‌شود باید در امان باشد اما متاسفانه درحال حاضر حج ناامن شده و این به دلیل بی‌کفایتی حکام عربستان است؛ حتما باید مسلمانان در این زمینه ورود کرده و مدیریت کعبه و حرمین شریفین را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که حجاج وقتی به این سرزمین مشرف می‌شوند امنیت و سلامت آنها تامین شود.

آخرین اخبار
پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به حجت الاسلام پورمحمدی

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به حجت الاسلام پورمحمدی

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی خطاب حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی درگذشت پدر همسر گرامی ایشان را تسلیت گفت.