۱۵
تعداد بازدید: ۴۷۷۰
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴

                                            بیانیه جامعه روحانیت مبارز

                   به مناسبت یکمین سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی (رحمت الله علیه)

 

جامعه روحانیت مبارز، خداوند رحمان و رحیم را بی نهایت شاکر است که به فضل الهی با تدابیر انقلابی و هوشمندانه عالم ربانی، حضرت آیت الله مهدوی کنی (طاب ثراه) توانسته است زمینه خدمت به انقلاب و نگهبانی از آرمان های مقدس آن را، به قدر طاقت، فراهم کند. این تشکل، در سال های پر افت و خیز پس از پیروزی انقلاب کبیر اسلامی، افتخار داشته است، در کنار مردم خداجو و انقلابی، انجام وظیفه کند. وجود آن یار سفرکرده امام و انقلاب و رهبری در جمع ما، به آگاهی انقلابی، آشکارشدن مظاهر الهی انقلاب و تصحیح جهت گیری ها یاری بسیار رسانده است.

شخصیت ثابت و استوار آیت الله مهدوی و ماندگاریِ مثال زدنی او در خط اصیل اسلام و انقلاب، براستی ایشان را در قامت یکی از  مصادیق بارز «الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا...» شناسانده است. سیره آن معلم اخلاق و قرآن، که بصراحت مورد تأیید رهبر فقید انقلاب و مقام معظّم رهبری قرار گرفته است، به دوستان انقلاب می آموزد که با ايجاد و تقويت روح ایستادگی در برابر جذابیت های ناپایدار، از حقيقت وجودی انقلاب پاسداری کنند و سرزندگی، بالندگی، نشاط و امید را، در پناه تقوا، محقق سازند. تاریخ زندگی پربرکت این بزرگان، نمایشگاه باشکوه اخلاص، طهارت روح و صفای باطن است که توجه و عمل به آن، سازنده «حیات طیبه» است.

اینک و در آستانه یکمین سالگرد فقدان آن همراه وفادار انقلاب و مردم، نام و یاد گرامی او را ارج می نهیم. مردم انقلابی و برادران و خواهران دینی ما، به پیروی از توصیه قرآنی «و من یعظّم شعائرالله فانها من تقوی القلوب» تکریم و تجلیل از بزرگان پارسا را از بهترین شعائر الهی می داند و ان شاءالله با حضور شکوهمند و قدرشناسانه خود، مانند همیشه مقام علم و تقوا و معنویت را پاس خواهند داشت.

جامعه روحانیت مبارز همگان را به شرکت در مجلس سالگشت رحلت آن عزیز که در روز سه شنبه 94/7/21 از اذان مغرب در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می گردد، دعوت می نماید.

خداوندا!  مقام معظم رهبری و مدیران خدوم این ملت را توفیق عطا فرما و سایه آرام بخش لطف و مهرت را از سر ملت فداکار ما برنگیر و دسیسه های رنگارنگ دشمنان و بدخواهان اسلام و این مرز و بوم را نقش برآب کن. اللهم وفّقنا لما تحّب و ترضی.

                                                                                                      آمین ربّ العالمین                                                                                                                                                                                جامعه روحانیت مبارز

 

بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت یکمین سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی (رحمت الله علیه)