۱۵
تعداد بازدید: ۴۶۰۶
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴

                                            بیانیه جامعه روحانیت مبارز

                   به مناسبت یکمین سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی (رحمت الله علیه)

 

جامعه روحانیت مبارز، خداوند رحمان و رحیم را بی نهایت شاکر است که به فضل الهی با تدابیر انقلابی و هوشمندانه عالم ربانی، حضرت آیت الله مهدوی کنی (طاب ثراه) توانسته است زمینه خدمت به انقلاب و نگهبانی از آرمان های مقدس آن را، به قدر طاقت، فراهم کند. این تشکل، در سال های پر افت و خیز پس از پیروزی انقلاب کبیر اسلامی، افتخار داشته است، در کنار مردم خداجو و انقلابی، انجام وظیفه کند. وجود آن یار سفرکرده امام و انقلاب و رهبری در جمع ما، به آگاهی انقلابی، آشکارشدن مظاهر الهی انقلاب و تصحیح جهت گیری ها یاری بسیار رسانده است.

شخصیت ثابت و استوار آیت الله مهدوی و ماندگاریِ مثال زدنی او در خط اصیل اسلام و انقلاب، براستی ایشان را در قامت یکی از  مصادیق بارز «الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا...» شناسانده است. سیره آن معلم اخلاق و قرآن، که بصراحت مورد تأیید رهبر فقید انقلاب و مقام معظّم رهبری قرار گرفته است، به دوستان انقلاب می آموزد که با ايجاد و تقويت روح ایستادگی در برابر جذابیت های ناپایدار، از حقيقت وجودی انقلاب پاسداری کنند و سرزندگی، بالندگی، نشاط و امید را، در پناه تقوا، محقق سازند. تاریخ زندگی پربرکت این بزرگان، نمایشگاه باشکوه اخلاص، طهارت روح و صفای باطن است که توجه و عمل به آن، سازنده «حیات طیبه» است.

اینک و در آستانه یکمین سالگرد فقدان آن همراه وفادار انقلاب و مردم، نام و یاد گرامی او را ارج می نهیم. مردم انقلابی و برادران و خواهران دینی ما، به پیروی از توصیه قرآنی «و من یعظّم شعائرالله فانها من تقوی القلوب» تکریم و تجلیل از بزرگان پارسا را از بهترین شعائر الهی می داند و ان شاءالله با حضور شکوهمند و قدرشناسانه خود، مانند همیشه مقام علم و تقوا و معنویت را پاس خواهند داشت.

جامعه روحانیت مبارز همگان را به شرکت در مجلس سالگشت رحلت آن عزیز که در روز سه شنبه 94/7/21 از اذان مغرب در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می گردد، دعوت می نماید.

خداوندا!  مقام معظم رهبری و مدیران خدوم این ملت را توفیق عطا فرما و سایه آرام بخش لطف و مهرت را از سر ملت فداکار ما برنگیر و دسیسه های رنگارنگ دشمنان و بدخواهان اسلام و این مرز و بوم را نقش برآب کن. اللهم وفّقنا لما تحّب و ترضی.

                                                                                                      آمین ربّ العالمین                                                                                                                                                                                جامعه روحانیت مبارز

 

بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت یکمین سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی (رحمت الله علیه)
آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.