۱۷۶
تعداد بازدید: ۱۰۹۵۹
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با سایت جامعه روحانیت مبارز از مصوبات شورای مرکزی خبر داد متن گفتگوی حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم با سایت جامعه روحانیت بدین شرح است:

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با سایت جامعه روحانیت مبارز از مصوبات شورای مرکزی خبر داد

متن گفتگوی حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم با سایت جامعه روحانیت بدین شرح است:

امروز جلسه ی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و مصوبات مهمی داشت . ما در جلسه قبل رئیس شورای مرکزی را انتخاب کرده بودیم که حضرت آیت الله موحدی کرمانی هستند. براساس اساسنامه جدید، ایشان نائب رئیس را به شورای مرکزی معرفی کردند و انتخاب صورت گرفت و حضرت آیت الله مجتهد شبستری را به عنوان نائب رئیس شورا معرفی فرمودند و با اتفاق آراء ایشان انتخاب شدند. علاوه بر این دبیر شورای مرکزی را ، رئیس محترم شورا معرفی کردند که حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی به عنوان دبیر شورای مرکزی انتخاب شدند و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین برای سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اینجانب را پیشنهاد دادند و مصباحی مقدم به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به تصویب شورای مرکزی رسید و به اتفاق آراء رأی دادند.

همچنین پیشنهاد شد از سوی کمیته سیاسی که دبیرکل جامعه روحانیت مبارز که اکنون مسئولیت اجرائی جامعه روحانیت را بر عهده می گیرد برای مدت یک و نیم سال یعنی تا تشکیل مجمع عمومی روحانیت مبارز که نمایندگان استان ها و شهرستان ها هم در آن حضور پیدا خواهند کرد، این دبیر کل مسئولیت راه اندازی تشکیلات را برعهده خواهد داشت که جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورمحمدی  به عنوان دبیرکل پیشنهاد شد و مورد تصویب حاضران قرار گرفت.

إن شاء الله ایشان ابتدا می باید تشکیلات خودشان را که معاونت های سیاسی ، تشکیلات ، فرهنگی و اجرائی می باشد را راه اندازی کنند و احیاناً اگر نیازمند به سایر مدیران برای همکاری باشد آن ها را نیز خود به کار گیرند.