۲۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۵۱
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا...
سردار رشید و سرافراز امت اسلامی، مالک دلهای محرومان و ستمدیدگان منطقه و فرمانده جبهه مقاومت ملکوتی شد.
مجاهد طریق حق و مبارز حریم ولایت و دفاع از کیان ایران اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام همانطور که آرزوی دیرینه اش بود، به همرزمان شهیدش پیوست و دل دنیای اسلام را داغدار کرد.
امنیت نظام جمهوری اسلامی و صیانت از ملت با خون سرداران رشید اسلام گره ای ناگسستنی خورده است . خون سردار سلیمانی ها و ابو مهدی ها جان مضاعفی به محور مقاومت در برابر زیاده خواهی های دنیای غرب و دشمنان قسم خورده اسلام - آمریکا و اسراییل جنایتکار و ایادی وابسته - خواهد بخشید و بی تردید راهبردی جدید و راهی تازه تا نابودی تمامی جنایتکاران و استکباران جهانی پیش روی آنها می‌گذارد.
وعده ی الهی تخلف ناپذیر و ظفرمندی و سعادت از آن کسانی است که مقاومت و پایداری را توشه ی راه قرار می دهند. جوانه های بسیاری از خون مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی هایی که راه او را ادامه می دهند، بر درخت تنومند مقاومت اسلامی خواهد رویید و تا نتیجه ی قطعی و نهایی تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.
جامعه روحانیت مبارز، شهادت سرافرازانه دلیرمرد جبهه مقاومت و سرحلقه مدافعان حریم ولایت و اهل بیت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف و ولایت مدار ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماید و دشمنان باید بدانند پاسخ جریان مقاومت اسلامی، در برابر این اقدام جنایتکارانه سخت و سهمگین خواهد بود.
جامعه روحانیت مبارز
۱۳ دی ۱۳۹۸

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.