۲۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۱۲
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
حریرچی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است. در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهر مقدس قم و بازدید از روند درمانی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این شهر گفت:
بنده می خواهم در شهر مقدس قم دو تشکر از دو قشر داشته باشم؛ یکی از کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستارانی که اینجا هستند.
تشکر دیگری که بدهکار هستم و باید عنوان کنم این است که الان در همین بیمارستان فرقانی قم، فقط ۱۵۰ روحانی و طلبه به صورت داوطلب و خودجوش درحال خدمت به بیماران و کادر درمانی هستند؛ چه در کارهای همراهی مریض و چه حتی نظافت بیمارستان را، بدون هیچ چشم داشتی انجام می دهند؛ این روحانیون صبح می آیند و این لباس ها را می پوشند و گاهی هم لباس ها کمبود است و با لباس معمولی، مثل یک نیروی خدماتی دارند برای ما کار می کنند؛ که دستبوس این عزیزان هستیم.
وی افزود: روحانیون ۴۰ ساله، ۵۰ ساله و ... هستند که بی ادعا و گمنام مثل یک کارگر برای خدمت به مردم شهرشان کار و خدمت رسانی می کنند و بنده تشکر می کنم از آن ها و دست تک تک شان را می بوسم.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.