۲۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۰۸
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
جامعه روحانیت مبارز در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان طی پیامی ضمن تشکر از جامعه بزرگ و پرتلاش درمانی و بهداشتی و محبت همه آحاد مردم در دستگیری از نیازمندان بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

متن پیام جامعه روحانیت مبارز به این شرح است:

پیام همدلانه جامعه روحانیت مبارز در آستانه ماه مبارک رمضان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ماه خدا ، ماه خوبی ، ماه پاکی ، ماه محبت و نیکی و ماه سلام وسلامت فرارسید اما متفاوت از رمضان های پیشین.

حوادث چند ماه گذشته و بیماری فراگیر کرونا ، بسیاری از معادلات و محاسبات را تغییر داده و مخاطرات زیادی بوجود آورده است.

عواقب و پیامدهای این  بحران ، فراوان و متفاوت است اما یک سنخ نیازها را برجسته کرده است. نیاز به ایمان و امید، نیاز به همدوستی ، همیاری وهمدلی، و نیاز به معنویت ناب .

ماه رمضان میدان رزمایش برای جبران این کاستی ها است. پس بیائیم رمضان امسال را متفاوت از دیگر رمضانها آغاز کنیم.

با لطف و عنایت خداوند منان ، ما جلوه های بسیار زیبای ایثار، توکل ، راز ونیاز ، محبت به همنوع ودستگیری از نیازمندان را در جای جای این سرزمین الهی مشاهده میکنیم که وظیفه داریم از همه مردم شریف و متدین ایران اسلامی قدردان باشیم و به وجود آنان مباهات کنیم.

 و اینک چند یادآوری همدلانه :

  1. جامعه بزرگ وپرتلاش درمانی وبهداشتی بسیار ایثارگرانه و مسؤولیت شناسانه نقش انسانی خود را ایفا نموده است. ما برای قدردانی از این جهاد عظیم و به شکرانه این نعمت بزرگ دستورالعملهای بهداشتی را دقیقاً اجرا و آنان را در انجام صحیح  و کامل این رسالت همراهی کنیم و صفحات روشنی از همبستگی اجتماعی و رفتار هماهنگ وثمربخش مدنی را به اثبات برسانیم.
  2. هرچند امسال از مجالس انس و قرائت قرآن و دعا محرومیم اما چه نیکو وزیبا که همه خانه هایمان را عبادتگاه وکانون معنویت و راز و نیاز کنیم.
  3. روحانیت بزرگوار و خدوم که تلاشهای آنان کاملاً آشکار و موجب سپاس است، مساجد و مراکز دینی و تبلیغی را با رعایت اصول بهداشتی ، مرکز مدیریت مراقبتهای بهداشتی و رسیدگی به مشکلات و نیاز های ساکنان منطقه و محله خود قرار دهند.
  4. جوانان عزیز و مؤمن که در میدان خدمات اجتماعی بسیار خوش درخشیدند، این حضور مؤمنانه را قدر بدانند و در ماه مبارک رمضان با اخلاص و نیت الهی برتلاش خود بیافزایند و همگان را به این عبادت ناب و خالص دعوت کنند.
  5. فرهنگ مواساه وتعاون و خیرخواهی و دستگیری از دردمندان و نیازمندان، یکی از جلوه های برجسته سبک زندگی متعالی اسلامی است که خوشبختانه در جامعه ما جایگاهی ویژه دارد.مؤکداً توصیه می کنیم افراد متمکن، برخوردار و توانمند مالی از این فرصت کمال استفاده را ببرند و از دریای پرگهر خیر وکمک و نیکوئی توشه جاودانه برگیرند.

جامعه روحانیت مبارز ، با سپاس بیکران از الطاف پیوسته  خداوند و با تقدیر از مردم شریف ایران و همه  نیکان بخصوص سنگربانان  سلامت، خادمان ملت ،  نیروهای مسلح،  جوانان  عزیز و علماء و مراجع بزرگوار و رهبر معظم ، امید فراوان دارد رمضان امسال و روزها و ماه های آینده از  لحظات  روشن ، تاریخی و ماندگار مردمان  فهیم و عزیز این سرزمین در تاریخ شکوهمندش باشد.

آمین یا رب العالمین

 

جامعه روحانیت مبارز

                                                                                                                                                4/2/1399

 

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.