۲۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۳۰
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت آیت الله امینی رضوان الله تعالی علیه را تسلیت گفت.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت آیت الله امینی رضوان الله تعالی علیه را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

انا‌ لله و انا الیه راجعون


ارتحال آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی، نایب رییس سابق مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم شریف تهران در مجلس خبرگان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
آیت الله امینی، رضوان الله علیه، متفکری بزرگ و نویسنده ای صاحب نظر در مباحث‌اسلامی بود و بی شک از پیشگامان طراز اول نهضت انقلابی ملت ایران با بیش از نیم قرن مبارزه و مجاهده در مسیر اعتلای فرهنگ انقلابی و دینی بوده است. ایشان همواره در صیانت از هویت و ارزشهای والای نظام جمهوری اسلامی، قاطعانه و با هوشیاری در صحنه ها حاضر بوده و مصداق سیاستمداری صریح، شجاع و انقلابی به شمار می آمد.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم و فرزندان سوگوار و همه شاگردان و دوست داران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.
محمد علی موحدی کرمانی
رییس جامعه روحانیت مبارز
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.