۲۶۶
تعداد بازدید: ۱۳۵۱
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای با تبریک هفته وحدت و روز ۱۷ ربیع الاول، ضمن اعلام انزجار از اقدام موهن و رذیلانه دولت فرانسه در حمایت از نشریه توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر رحمت محمد مصطفی(ص) این حرکت را باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر جریان گرایش به اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی عنوان نمود. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

يُريدُ اللَّهُ أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِماتِهِ وَ يَقْطَعَ دابِرَ الْكافِرِينَ‌ لِيُحِقَّ الْحَقَّ 

وَ يُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ

 

میلاد مسعود پيامبر خوبي ها، دوستدار كرامت انسان، پرچمدار معنا و اخلاق و رحمت عالميان، حضرت محمد مصطفي (ص) و نواده گرامی اش، جامع علم و عمل، حضرت امام جعفر صادق (ع) بر همه مؤمنان و مسلمانان بویژه بر هموطنان عزیز مبارک باد. آفرین خدا بر جان پاک آن «اسوه حسنه» و آن اسطوره «لقد مَنّ الله علی المؤمنین» که مسیر تاریخ بشری را از تاریکی به روشنی آورد و نور وجود نازنینش ماه مجلس عالمیان شد. 

 

   افسوس که شیرینیِ این تبریک و تجلیل با تلخیِ توهین به آن عزیز خدا و محبّانش همراه شد. توهين چندباره مناديان آزادي بيان و صاحبان ذهن هاي بيمار و قلم هاي تباه به مقدسات صدها ملیون مسلمان، نشان داد كه اسلام ‌ستیزیِ اين مبلّغان زشتي و نيز سياسيون بي خردِ مدافع آنان، ريشه در انسان ستيزيِ جاهليت مدرن دارد. شگفتا كه تفكر به اصطلاح مدرن غربي، تمسخر آشكار باورهاي مقدس را آزادي انديشه نام مي نهد و بر اين تناقض بزرگ چشم مي پوشد. اين ياوه هاي قبيح، در هيچ جاي تاريخ، نتوانسته است گردي بر دامن كبريايي پیامبر گرامی اسلام (ص) بنشاند، اما طبل رسوايي كساني كه از دروغ و فريب و تزوير مايه مي گيرند را به صدا در آورده است. بدفهمي و نافهميِ مفاهيمي چون آزادي، انسان، حق و فرهنگ، وقتي با خبث طينت همراه شود، ثمره اي جز اين نخواهد داشت كه اين چنين دل و جان مسلمانان بلكه همه موحدان و غيرتمندان را بيازارد. 

 

   خيل مسلمانان آگاه و دلير و صاحب منصبان دينمدار و صاحب نظران بابصيرتي كه، با فرياد و با قلم، به اين خباثت و پليدي اعتراض كردند، ضمن عرض ارادت و اشتياق خود به محضر آسماني رسول اكرم (ص)، نفرت بي پايان خود از كوردلي و تفسيرهاي انحرافي و جعلی از اسلام عزيز را نیز اعلام كردند. جامعه روحانيت مبارز نيز، گام در گام امت انقلابيِ ايران اسلامي و همه مسلمانان حقجو، اين بي شرمي و نفرت پراكني و انسان ستيزي را محكوم كرده و همه آزادانديشان و فرهيختگان جهان را به مطالعه عمیق آيين صلح پرور و انسان ساز اسلام دعوت مي كند. ملت مسلمان ایران و همه حق خواهان نیک می دانند که پرونده سیاه نابکاران غربی، بخصوص سردمداران جنایتکار فرانسوی، از این لکه های ننگ فراوان داشته و دارد، اما در این میان، حق و اجر رسالت نبوی، که هر آزاده ای خود را موظف به گزاردن آن می داند، همانا تبعیت هوشمندانه و دفاع جانانه از سنت نبوی و قرارگرفتن در مسیر نور هدایت الهی است: قل ما اسئلکم علیه مِن اجر الّا مَن شاء ان یتّخذ الی ربّه سَبیلا. توهين به پيامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و دفاع سياست بازانه و فريبكارانه رئیس جمهور ابله فرانسه، توهين به آزادي و انسان و سعي در بي فروغ كردن نور خداست كه، بي ترديد، زمينه ساز افول انديشه ضد حقوق بشري غربي است: يُريدونَ لِيُطْفِئُوا نورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورهِ ولَو كَرِهَ الْكَافِرُون.

 

جامعه روحانيت مبارز

 

11/8/1399

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.