۳۲۲
تعداد بازدید: ۷۸۹
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
منتظمی:
عضو هیات عالی شورای وحدت و دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وضعیت فعلی کشور به گونه ای است که باید در مقابل ناکارآمدی های موجود که باعث به وحود آمدن مشکلات عدیده ای برای مردم شده است، گزینه ای کارآمد و جوان معرفی شود تا بتواند علاوه بر اجماع نظر جریان انقلابی، تحولات مهم و اساسی در کشور رقم بزند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، دکتر متین منتظمی عضو هیات عالی شورای وحدت و دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به ابعاد مختلف مشکلات موجود و همچنین ظرفیت ها و‌فرصتهای موجود کشور گفت: وضعیت فعلی کشور به گونه ای است که باید در مقابل ناکارآمدی های موجود که باعث به وحود آمدن مشکلات عدیده ای برای مردم شده است، گزینه ای کارآمد و جوان معرفی شود تا بتواند علاوه بر اجماع نظر جریان انقلابی، تحولات مهم و اساسی در کشور رقم بزند.
وی ادامه داد: حضور آیت الله رئیسی در انتخابات این پتانسیل را دارد که جریان انقلابی و نخبگان متعهد کنار هم جمع شده و بر محور وی مجتمع شوند تا بستر تحول در کشور را رقم بزنند.
دکتر منتظمی با اشاره به ضرورتهای حضور آیت الله رئیس در کارزار انتخابات ۱۴۰۰ افزود: با روی کارآمدن آیت الله رئیسی جریان جوان، مومن و انقلابی روی کار می آید و همین موضوع می تواند کشور را از دام بی تدبیری ها و البته پمپاژ ناامیدی نجات دهد.
عضو هیات عالی شورای وحدت تاکید کرد: جریان جوان انقلابی همان نگاه مدنظر رهبر معظم انقلاب است که می تواند با ارائه راهکار عملیاتی کشور را از ورطه ناکارآمدی های موجود نجات دهد. عملکرد آیت الله رئیسی در مناصب مختلف نشان داده است که وی این دیدگاه را داشته و در این امر ثابت قدم است.
وی با اشاره به نقش دانشگاهیان در انتخابات پیش رو گفت: اولین وظیفه دانشگاهیان تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای است چرا که با این منوال، دولتی مقتدر و انقلابی روی کار خواهد آمد و از طرفی تعیین سرنوشت مردم به دست خود ایشان رقم خواهد خورد.
منتظمی افزود: باید تمام تلاش دانشگاهیان بر این محور استوار باشد تا در انتخاباتی پر شور دولت مقتدر جوان حزب اللهی روی کار آمده و خط بطلانی بر روی ناکارآمدی ها و نا امیدی ها بکشد.
وی در پایان تاکید کرد: که تمام هم و غم باید بر این محور باشد تا دولت سوم روحانی دوباره روی کار نیاید چرا که وضعیت معیشت مردم و اقتصاد و سیاست در جامعه نشان گر آن است که ادامه این روند به ضرر منافع ملی و معیشت مردم خواهد بود. امیدواریم با حضور آبت الله رئیسی و آرای پر شور مردم در جهت تشکیل دولت کارآمد نوای شکوهمند و عزت آفرین از کشور مقتدر جمهوری اسلامی ایران در جهان طنین انداز شود./