۳۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۵۲
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
در نشست شورای مرکزی کمیته جوانان شورای وحدت مطرح شد:
نشست شورای مرکزی کمیته جوانان شورای وحدت با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و رئیس هیأت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستای شورای وحدت و جمعی از فعالان و مسئولین جوانان احزاب عضو شورای وحدت برگزار شد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، نشست شورای مرکزی کمیته جوانان شورای وحدت روز پنج شنبه ششم خرداد ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و رئیس هیأت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستای شورای وحدت و جمعی از فعالان و مسئولین جوانان احزاب عضو شورای وحدت برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی، فرید شهاب، رئیس کمیته جوانان شورای وحدت به بیان گزارش اقدامات انجام شده و روند فعالیت های این کمیته پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری همایش استانی این کمیته در اسفندماه سال گذشته گفت: با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جانب رهبر معظم انقلاب و لزوم توجه به جوانان و قرارگرفتن در چهل سال دوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی، متعهد و متخصص بسیاری در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی وجود دارند که آماده فداکاری و جهاد در راه رفع مشکلات و معضلات کنونی کشور هستند و این ظرفیت در حال حاضر در جمع جوانان این کمیته و با حضور جوانان بیش از سی حزب و قرارگاههای جهادی شکل گرفته است.

دبیرکل جامعه جوانان متحد اسلامی در ادامه تصریح کرد: تاکنون اقدامات مهمی در کمیته جوانان شورای وحدت انجام شده است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره نمود: تهیه و تنظیم سند راهبردی جوانان، آسیب شناسی وضعیت موجود جوانان کشور، سازماندهی و ساماندهی جوانان در استان های سراسر کشور و بویژه در استان تهران و در 9 پهنه و 22 منطقه و 16 شهرستان آن، راه اندازی کارگروههای تخصصی جوانان در حوزه های مختلف علاقه مندی ایشان و .... 

در ادامه مسئولین جوانان احزاب به بیان دیدگاهها، سوالات و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مبتلا به جوانان و انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران پرداختند.

 همچنین در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین موسی پور، عضو هیات عالی و رئیس هیات اجرایی شوراهای اسلامی شورای وحدت به ایراد سخن در ارتباط با نحوه و چرایی شکل گیری شورای وحدت و اقدامات انجام شده جهت رسیدن به فهرست منتخب این شورا در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت.

وی با اشاره به ثبت نام آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رسیدن به وحدت و اجماع در اکثر جریان ها و گروههای انقلابی پیرامون این موضوع تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و متکی بر عقلانیت، شعور و دانایی بهمراه مشارکت حداکثری مردم بویژه جوانان در انتخاب فرد اصلح ، موجب قوام و استواری هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و پاسخ محکمی به دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور در ادامه اظهار داشت: گزینه های پیشنهادی پیرامون انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری با هماهنگی و رایزنی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تعیین شده است و درخصوص تعیین مصداق درخصوص نامزد میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در تهران و فرد جایگزین مرحومه خانم رهبر، هنوز در هیات عالی شورای وحدت به فرد خاصی نرسیده ایم.

وی افزود: همچنین تا الان فهرستی بالغ بر 42 نفر از نامزدهای ثبت نام شده در شورای اسلامی شهر تهران احصاء گردیده است که ان شاءاله درصددیم در هفته جاری به فهرست 21 نفره نهایی دست یابیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با اعضای ارشد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به ارائه فهرست مشترک و واحد دست یافته و افرادی متخصص، متعهد و کارآمد را به مردم شریف تهران در این زمینه معرفی نماییم.

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.