۳۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۷۹
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
موسی‌پور خبر داد؛
عضو شورای وحدت با بیان اینکه هفته آینده لیست این شورا برای انتخابات شورای شهر تهران نهایی خواهد شد، گفت: فهرست‌هایی که منتشر می‌شوند گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور مسئول هیات اجرایی شوراها با اشاره به ادامه مذاکرات و رایزنی ها در خصوص تدوین لیست نهایی از نامزدهای مورد نظر برای شورای شهر تهران گفت: تهیه و جمع بندی لیست قطعی شورای شهر تهران اوایل هفته آینده نهایی خواهد شد و متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه فهرست هایی که این روزها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتسب به شورای وحدت منتشر می‌شود صحت ندارد، افزود: این فهرست ها بیشتر گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.
وی در مورد ارایه فهرست مشترک با شورای ائتلاف افزود: ما همچنان که پیش از این نیز گفته ایم از ارائه لیست واحدی که بر اساس شاخص ها و معیار ها و صلاحیت افراد برای عضویت در شورای شهر تهیه شود استقبال می‌کنیم و آماده ادامه مذاکرات و رایزنی با برادران شورای ائتلاف برای دستیابی به فهرست واحد هستیم.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.