۳۶۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۳
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
دکتر لاله افتخاری:
دکتر لاله افتخاری عضو هیات عالی شورای وحدت گفت: ضمن تشکر از تمام دوستانی که به من پشنهاد شرکت در انتخابات دادند، به نفع سردار اسماعیل کوثری از انتخابات کناره گیری می‌کنم

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، دکتر لاله افتخاری در نشست خبری روز شنبه 22 خرداد ضمن تبریک تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی گفت که هر خانه یک ستاد؛ من معتقدم که هر تلفن همراه می‌تواند یک ستاد انتخاباتی باشد. بعضی از دوستان از من دعوت کردم که در انتخابات میان دوره مجلس، به جای مرحومه فاطمه رهبر حضور پیدا کنم. با حضور سردار کوثری من این احساس را پیدا کردم که حضور یک نفر از جبهه انقلاب در انتخابات مجلس کافی است. به همین دلیل من ضمن تشکر از تمام دوستانی که به من پشنهاد شرکت در انتخابات دادند، به نفع سردار کوثری از انتخابات کناره گیری می‌کنم. امیدوارم این اتفاق برای انتخابات ریاست جمهوری هم بیافتد و مابقی کاندیداهای جبهه انقلاب به نفع آیت‌الله رئیسی کناره گیری کنند.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.