۳۹۰
تعداد بازدید: ۲۵۰۳
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰
آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، انتصاب ایشان به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، انتصاب ایشان به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت. متن پیام تبریک آیت الله موحدی کرمانی به شرح ذیل است:

 

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دام عزه)

 عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز

 

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «ریاست قوه قضائیه» را که بحمدالله به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند در قوه قضاییه، آشنایی کامل با ساختار این قوه دارید و همچنین متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت می باشید، تبریک عرض نموده و از درگاه خدای متعال توفیق انجام خدمات ارزنده برای این مسوولیت خطیر مسئلت می‌کنم و رجاء واثق دارم که حضور حضرتعالی در آن جایگاه رفیع، موجب بسط عدالت و رضایت خلق خدا و ایجاد اعتماد روزافزون به نظام و انقلاب خواهد بود و زمینه گسترش قانون و قانون گرایی و مقابله قاطع با هرگونه فساد و آلودگی را فراهم خواهد ساخت. 

 در پایان لازم می دانم به سهم خود از خدمات ارزنده و درخشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی در این قوه تشکر کرده، عزت و سربلندی جنابعالی و سایر همکاران خدوم قوه قضاییه را در ارایه خدمات صادقانه به ملت عزیز و انقلابی ایران مسالت نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس جامعه روحانیت مبارز

دهم تیرماه ۱۴۰۰

آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.