۴۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۵۸
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی شورای وحدت خبر داد:
منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، ضمن اعلام حمایت مجدد این شورا از مواضع آقای رئیسی از تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای وحدت، منوچهر متکی سخنگوی این شورا در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای وحدت، مباحث و تصمیمات متخذه را اعلام کرد.
متکی با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، افزود: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را اعلام نمود و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی آقای رئیسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.
متکی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی ،تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات می باشد.
متکی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره های موثر و ذینفوذ در استان ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.
متکی از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد.
سخنگوی شورای وحدت از آقایان حجت الاسلام موسی پور، دکتر بادامچیان، خانم دکتر قوی، دکتر الله کرم، دکتر منتظمی و متکی بعنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان ها ابلاغ خواهد شد.
سخنگوی شورای وحدت درخصوص معرفی نیروهای شایسته برای مدیریت های میانی واستانی اظهار داشت هیات عالی در راستای کمک به دولت و وزرای منتخب از شورای وحدت در سراسر کشور خواست نسبت ب معرفی مدیران کارآمد، جهادی و پاکدست در رایزنی با نمایندگان محترم مجلس و دیگر نیروهای انقلابی به مسؤلین اقدام نمایند.بدیهی است شورای وحدت مرکز نیز پیگیر پیشنهادات و مطالبات عزیزان خواهد بود .