۴۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۸۸
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور انتصاب شایسته ایشان را به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور انتصاب شایسته ایشان را به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسین موسی پور

 سلام علیکم 

انتصاب ارزشمند جنابعالی با حکم مقام معظم رهبری به عنوان ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با عنایت به تدبیر و درایت شایسته و همت والایی که از جنابتان سراغ داریم رجاء واثق دارم که در این مسوولیت نیز همچون سایر مسوولیت های پیشین، موفق خواهید بود. 

امید است که در انجام این ماموریت خطیر و مهم، منشأ تحول و شکوفایی باشید و از فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی و ترویج آموزه های اصیل انسانی و ایمانی با تمام توان و با بهره گیری از شیوه های نوین و ابزارهای جدید صیانت به عمل آورید. 

در خاتمه از درگاه خدای سبحان دوام توفیقات و سربلندی حضرتعالی را مسالت می نمایم. 

 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

محمد علی موحدی کرمانی

رییس جامعه روحانیت مبارز

۹ آذر ۱۴۰۰

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.