۴۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۸۱
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، فقیه والامقام ، زعیم عالیقدرحوزه  و مرجع نامدار حضرت آیه الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

آن مرجع عالیقدر در عمر طولانی و پر بار خود خدمات ارزنده ای به ساحت دین و مکتب اهل بیت و حوزه عظیم الشأن قم مقدس نثار کرد و در تثبیت و تقویت نظام اسلامی از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نبود و با آگاهی و مسئولیت شناسی به مسائل اساسی حوزه ها و شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام و تربیت روحانیون و مشکلات کشور و موضوعات جهان اسلام اهتمام ویژه داشت و تا آخرین لحظات عمر شریف در انجام این رسالت بزرگ ثابت قدم بود.

عاش سعیداً ومات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت  بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، رهبری معظم ، مراجع گرانقدر ، علماء و روحانیت مکرم وعموم طبقات ملت عزیز ایران و جهان تشیع بخصوص به فرزندان بزرگوار و شایسته و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن فقیه صمدانی و حشر با اولیائش را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

جامعه روحانیت مبارز

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.