۴۹۹
تعداد بازدید: ۲۸۴۴
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به بیداری و هوشیاری مردم در حوادث ماه‌های گذشته، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به بیداری و هوشیاری مردم در حوادث ماه‌های گذشته، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فَإِنَّ حَسبَكَ اللَّهُ ۚ هُوَ الَّذي أَيَّدَكَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنينَ﴿انفال ـ 62﴾

«یقیناً خدا برای تو کافی است؛ او همان کسی است که تو را، با یاری خود و مؤمنان، تقویت کرد.»

سلام و درود خداوند بر بندگان مؤمن ، آگاه ، زمان شناس و وفادار 

سلام و درود بر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی

سلام بر امام خمینی و یاران فداکارش

درود بر شهیدان و همه ایثارگران

خداوند منان را بی نهایت سپاس که از نعمت همزیستی با زنان و مردان و جوانان و کودکان خداجو، حق طلب و وظیفه شناس برخورداریم.

شکر به درگاه ایزد متعال به پاس نعمت رهبری دامت برکاته و هدایتهای راهگشا و وحدت آفرین ایشان.

ملت شریف ایران نشان دادند که فرصت ها و موقعیت ها را بخوبی می شناسند و بهترین عکس العمل و واکنش را بروز می دهند. علیرغم ماهها غائله آفرینی و اغتشاش، تردید افکنی و یأس آفرینی ، بدبینی و ایجاد اختلاف ، حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم قهرمان ما ، صلابت ، اقتدار و جاودانگی این مرز و بوم و ساکنان آنرا به رخ همگان کشاند.

روز 22 بهمن و شکوه آن ، پیامها و درس هایش هشدار و حرکتی پیشدستانه به همه دشمنان بود که چون گذشته چاره ای جز تسلیم و تمکین ندارند. و البته تذکری جدی به دست اندرکاران و مجریان امور برای انجام تعهدات و وعده ها، استفاده از ظرفیتها، تدبیر شایسته در روابط خارجی،رفع دغدغه های معیشتی مردم و ساماندهی بهتر نظامات اداری، اقتصادی و فرهنگی .

برخود لازم می دانیم از همه خادمان ملت در نهادها، دستگاهها و مجموعه های برگزار کننده مراسم دهه فجر و یوم الله 22 بهمن ، بخصوص از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کنیم و از خداوند متعال سرافرازی ملت شریف ایران ، سربلندی ایران عزیز، سلامت و طول عمر رهبر بزرگوار و توفیق خدمت و عزت همه خدمتگزاران صدیق و پرتلاش اسلام و ایران عزیز را مسئلت نماییم.

                                                                                                             والحمدلله رب العالمین

جامعه روحانیت مبارز

۲۵ بهمن ۱۴۰۱

                               

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.